Oficjalna premiera marki EnveloBank miała miejsce 4 października. Agencja IMAGINE zajęła się UX, designem i kreacją graficzną strony internetowej oraz produkcją filmów marketingowych i instruktażowych, które możemy znaleźć na stronie.
EnveloBank to nowa marka Banku Pocztowego skierowana do ludzi, którzy najczęściej bankują na telefonie czy tablecie. Celem projektu jest dostarczenie rozwiązania, które ułatwia życie, zgodnie z hasłem przewodnim banku “Finanse w porządku”. Bank oferuje szereg rozwiązań z zakresu planowania i automatyzacji płatności za rachunki i faktury, wygodne formy rozliczeń bezgotówkowych, jak i atrakcyjne programy lojalnościowe.
Zobacz również
Agencja IMAGINE w porozumieniu z klientem zaprojektowała serwis, zaczynając od propozycji architektury informacji. Następnym wyzwaniem była koncepcja całościowa strony. Nowa marka skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, lecz różnych: od wchodzących na rynek pracy, niezależnych singli po młodych rodziców. IMAGINE zaproponowało stworzenie głównej strony serwisu jako kilku historii, każda dopasowana do innej grupy odbiorców. Strony produktowe zostały zaprojektowane z użyciem środków wizualnych, które bardziej oddziałują na wyobraźnię współczesnych młodych.
“Chcieliśmy stworzyć serwis inny niż wszystkie, ale nie jedynie po to, by odróżnić się od reszty. Chcieliśmy, aby ludzie przeglądający envelobank.pl mieli poczucie, że bank rozumie ich styl życia i potrzeby, a oferta produktowa jest zaprezentowana tak, aby wychodzić tym potrzebom naprzeciw.” – mówi Filip Iwański, CEO IMAGINE.
Agencja IMAGINE w 2015 roku rozpoczęła współpracę z EnveloBankiem, wygrywając przetarg na przygotowanie serwisu informacyjnego www.envelobank.pl. Odpowiedzialna jest za UX design, projekt strony i materiałów towarzyszących (takich jak mailing, dokumenty i regulaminy), filmy marketingowe i instruktażowe oraz landing page dla pilotażu “Friends&Family”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing