IMAGINE z nowym serwisem dla Getin Banku

IMAGINE zaprojektowało modułowy, przejrzysty układ nowego serwisu, którego zadaniem jest poprawa konwersji i jeszcze większa prostota w użytkowaniu. Dzięki nowemu podejściu do User Experience będzie ją można dynamicznie dostosować do bieżących potrzeb banku.
O autorze
1 min czytania 2018-03-14

Jeszcze prościej

Getin Bank swoje produkty i komunikację opiera na Prostych Zasadach i stawia na nowoczesny UX. Ale nowy serwis to nie tylko kolejny ukłon w stronę użytkowników – tym razem wyzwaniem dla agencji było przygotowanie takiego układu modułów, by serwis stał się wygodny w użytkowaniu dla pracowników banku pracujących nad jego treścią.

Po naszej stronie był projekt UX i UI. Mieliśmy przygotować nowe menu i przejrzysty układ, który da dużą swobodę pracy obsługującemu ją zespołowi. Chodziło też o to, żeby umożliwić elastyczne i szybkie dostosowanie strony do potrzeb klientów – mówi Krzysztof Iwański, Creative Director w IMAGINE. – Ten projekt pokazuje, że można zupełnie inaczej podejść do informacyjnego serwisu bankowego i całość potraktować jak narzędzie projektowe, które długo nie straci na aktualności.

W pracy nad serwisem największym wyzwaniem było stworzenie efektywnego i rzeczywiście użytecznego systemu zarządzania treścią, pozwalającego na szybkie i elastyczne wprowadzanie zmian. Z drugiej strony użytkownik miał jeszcze pewniej i szybciej poruszać się po stronie, realizując swoje potrzeby pozyskania informacji lub zakupu produktów bankowych. Takie połączenie dwóch celów to niewątpliwie świeże podejście na tym rynku – mówi Magdalena Popik, kierownik Marketingu Internetowego z Getin Banku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

IMAGINE pracuje także nad nowym serwisem dla Noble Private Banking – drugiej marki z grupy Getin Noble.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się