IMM przejmuje Newspoint. Firma ma ambitne plany ekspansji zagranicznej

Instytut Monitorowania Mediów kupił 100% udziałów firmy Newspoint.
O autorze
1 min czytania 2024-01-10

4 stycznia br. Instytut Monitorowania Mediów SA kupił 100% udziałów spółki Newspoint. IMM od lat stawia na intensywny rozwój, a ta inwestycja to kolejny krok w realizacji obranej strategii. Dzięki temu IMM znacząco zwiększa swój udział w polskim rynku monitoringu i analityki mediów. Zyskują na tym przede wszystkim klienci.

Instytut Monitorowania Mediów sprawdził się już w przejmowaniu i rozwijaniu firm. Dobrym przykładem jest zakup rumuńskiej spółki mediaTRUST, w którą zainwestował w 2008 roku. Od tamtej pory mediaTRUST zwiększył sprzedaż 12-krotnie i stał się największą rumuńską firmą w branży z ponad 50% udziałem w rynku. Połączenie potencjału IMM, Newspoint oraz mediaTRUST pozwoli grupie IMM na dalszą ekspansję międzynarodową.

– W IMM stawiamy na nowe technologie i systematycznie wprowadzamy innowacje, które podnoszą jakość naszych usług. Jesteśmy otwarci na różnego rodzaju inwestycje, które pozwalają nam się rozwijać. Kolejną z nich jest kupno Newspoint, które niesie ze sobą wymianę doświadczeń i otwiera przed nami nowe perspektywy. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów – mówi Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

– W obecnych czasach istotne znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły, sprostamy nowym wyzwaniom. Warto podkreślić, że IMM ma już pierwsze doświadczenia we wdrażaniu technologii opartych na AI. Jest też w trakcie opracowywania kolejnych projektów R&D dofinansowanych ze środków UE z budżetem przekraczającym 6 milionów zł. Beneficjentami tych prac będą przede wszystkich klienci grupy IMM  dodaje Agata Andruszkiewicz, Członek Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj