Impact nowym klientem agencji altavia.kamikaze

Portfolio klientów altavia.kamikaze wzbogaciło się o nowy brand – Impact. Agencja właśnie rozpoczyna dla tego klienta pilotażową kampanię rekrutacyjną.
O autorze
1 min czytania 2023-07-07

Impact to agencja pracy tymczasowej dla specjalistów z branży budowlanej i technicznej, wyspecjalizowana w działaniach na rynku belgijskim i holenderskim, poszukująca pracowników w Polsce i Rumunii. Pilotażowa kampania właśnie startuje i potrwa przez miesiąc. Jej celem jest pozyskanie pracowników z Polski do pracy w Belgii, na co najmniej roczne kontrakty. 

Pilotaż ma pozwolić firmie na sprawdzenie skuteczności poszczególnych kanałów komunikacji pod kątem długofalowych wspólnych działań altavia.kamikaze i IMPACT. Kampania pilotażowa będzie prowadzona w kanałach Google, YouTube i Meta. 

Agencja realizuje warstwę kreatywną w oparciu o materiały IMPACT. Przygotowane zostaną również filmy w wersji 6- i 15-sekundowej. Kampania ma zachęcać pracowników z Polski do podjęcia pracy w Belgii, jak już wspomniano, na co najmniej rok.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma z siedzibą w Belgii w ostatnich tygodniach zasłynęła (również na arenie międzynarodowej) viralową kampanią billboardową stworzoną przez darwin BBDO, nawiązującą do gorącego obecnie tematu potencjalnego wypierania pracowników przez sztuczną inteligencję.

Kampania pilotażowa w Polsce, przygotowana przez altavia.kamikaze, będzie również kreatywnie nawiązywać do ChatuGPT. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

altavia.kamikaze (dawniej Kamikaze) to działająca od 17 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, marki L’Oréal, Danone, Kaufland Polska, marki Coty, a także Polpharma czy marki Nestlé. Wspólnie z partnerami agencja rozwija się w sposób zrównoważony – ogranicza i kompensuje ślad węglowy. Dwa lata z rzędu agencja uhonorowana została złotym medalem EcoVadis. Wraz z Kaufland Polska zdobyła również nagrodę główną w kategorii Digital Marketing – Social Media w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow.

PS Kamikaze przechodzi rebranding i zmienia nazwę na altavia.kamikaze

Po 5 latach od momentu dołączenia do reklamowej Grupy Altavia, agencja Kamikaze przechodzi rebranding w ramach którego zmienia nazwę na altavia.kamikaze oraz odświeża identyfikację wizualną. Nadal jednak, zgodnie z federacyjnym modelem działania Grupy Altavia, agencja będzie działać autonomicznie.