Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Imprezowa promocja Desperados w sklepach Żabka

Wystartowała nowa promocja piwa Desperados. Za 15 piw można odebrać bilet wstępu na kolejną kultową imprezę spod znaku tej marki. Akcja trwa do 5 października wyłącznie w sklepach Żabka i wspiera ją szeroka kampania digitalowa.
O autorze
1 min czytania 2021-09-22

Imprezy Desperadosa powracają̨ w wielkim stylu. Już 9 października w Gdańsku w klubie B90, w spektakularnej oprawie zagrają gwiazdy sceny elektronicznej: Maya Jane Coles i Tiga i inni. Wirtuozi elektroniki, doskonałe nagłośnienie, kosmiczna scenografia i historyczny budynek pełen tajemnic – takiej imprezy po prostu nie można przegapić. Ale biletów na to wydarzenia nie da się kupić. Można je wygrać tylko i wyłącznie w promocji Desperadosa w sklepach Żabka.

Aby wziąć udział w akcji promocyjnej „Desperados GO Gdańsk 2021”, trzeba między 15 września a 5 października kupić w Żabce 15 dowolnych piw Desperados i każdorazowo przy kasie zeskanować aplikację Żappka. Po zakupie piętnastego piwa w aplikacji pojawi się kod, który następnie trzeba wymienić na wejściówkę na stronie goingapp.pl/godesperados

Na spragnionych dobrej zabawy na to jedną jedyną imprezę Desperadosa w Gdańsku czeka limitowana liczba biletów. Warto więc od razu po otrzymaniu kodu wymienić go na wejściówkę, ponieważ akcja kończy się wraz z wyczerpaniem puli biletów. 

Promocję „Desperados Go Gdańsk 2021” wspiera kampania digitalowa, komunikacja na Facebooku i Instagramie oraz materiały promocyjne w sklepach Żabka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept wydarzenia oraz realizację odpowiada agencja Crane Działania digital oraz w social mediach realizuje agencja VML&R. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Obsługą promocji w sklepach Żabka zajmuje się Studio Rec.

Słuchaj podcastu NowyMarketing