W ubiegłym roku specjaliści z firmy IMS skomponowali unikatowy „Zapach Effie”, jako element brandingu sensorycznego marki. W tym roku współpraca rozpoczęła się już od początkowych faz realizacji projektu Effie. Firma IMS dba min. o odpowiednią oprawę i warstwę muzyczną dla wydarzeń takich jak np. obrady czy spotkania jurorów. Powstanie również dedykowana playlista Effie skomponowana za pomocą aplikacji przez wszystkich jurorów uczestniczących w projekcie. Współpraca przy Effie to dla nas przede wszystkim wypracowywanie wspólnych efektywnych rozwiązań w kontekście wykorzystania narzędzi sensorycznych dla marki. Muzyka odgrywa bardzo dużą rolę w codziennym życiu każdego z nas. Przywołuje różne wspomnienia, wpływa na nastrój i emocje– mówi Jarosław Grzesica Doradca Zarządu IMS. Szczegóły dalszej współpracy są na etapie ustaleń, ale już wiadomo, że na pewno będzie to coś wyjątkowego. Techniki wykorzystywane przez marketing sensoryczny z roku na rok zyskują na popularności. Bardzo dynamicznie rozwijają się zarówno aromamarketing, jak i audiomarketing. Cieszymy się, że po raz kolejny nawiązujemy współpracę przy projekcie Effie z liderem rynku marketingu sensorycznego. – mówi Wioletta Kowalczyk-Żelek, Senior Project Manager SAR. Efekty prac ekspertów IMS dla Effie zostaną zaprezentowane podczas tegorocznej Gali SAR Effie Awards, która odbędzie się 24 października 2016 roku w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.
Effie Awards to konkurs komunikacji marketingowej organizowany w ponad 40 krajach z całego świata. W Polsce jest przeprowadzany od 1999 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagrodę Effie uzyskują kampanie marek, które wyróżniają się na rynku efektywnością działań komunikacyjnych oraz wysokością wyników biznesowych.
Zobacz również
Więcej informacji na temat IMS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]