mSaver to nowoczesna usługa, która pomaga gromadzić środki na rachunku oszczędnościowym. Do jej promocji wykorzystano nową funkcję aplikacji Listonic. Przewiduje ona, ile będą kosztować produkty zapisane na danej liście zakupów. Dzięki temu reklama mSaver w spersonalizowany sposób pokazuje, ile środków użytkownik mógłby zaoszczędzić.
Po kliknięciu w reklamę, użytkownik Listonic przechodzi na dedykowaną stronę mobilną zawierającą więcej informacji na temat programu mSaver. Promocja w Listonic towarzyszy działaniom OOH prowadzonym w największych sieciach handlowych i kinowych oraz konkursowi „I’mSaver”, który w najbliższych dniach wystartuje na fanpage’u mBanku.
Zobacz również
Innowacyjne wdrożenie dla mSaver to efekt pracy dwóch podmiotów. Koncepcja aplikacji narodziła się w odpowiedzialnej za część kampanii agencji Imagine, a jej wdrożenie powierzono firmie Listonic.
Zalety Listonic jako medium reklamowego dostrzegli: Real, Carrefour, Delikatesy Alma, a także znaczący producenci FMCG, m.in.: Unilever, Indykpol, Tchibo, Kraft Foods, Kupiec, Barilla, Nestle, Winiary, Frosta oraz Storck.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach