MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej – jest adresowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji. To konkurs dla projektów zarówno wysokobudżetowych, jak i niskobudżetowych. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Projekty należy zgłaszać poprzez stronę www.mixx-awards.pl .
– Założeniem nagród MIXX jest wyróżnienie kampanii interaktywnych, które są najlepszym połączeniem kreatywności i efektywności. Gorąco zachęcamy do udziału wszystkie organizacje, nie tylko te duże czy z imponującym dorobkiem. Chcemy, by konkurs był okazją do prezentacji osiągnięć także dla agencji mniejszych, niezależnych czy wyspecjalizowanych – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Zobacz również
MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.
Zwycięskie projekty mają inspirować, wskazywać trendy i kierunki rozwoju branży cyfrowej. Mają też służyć edukacji rynku w zakresie najskuteczniejszych rozwiązań w reklamie cyfrowej. Dlatego wyróżniane są te kampanie, które zaciekawiają, poruszają i angażują najsilniej, a przede wszystkim najefektywniej zachęcają do interakcji z marką.
W tym roku nagrody będą przyznawane w 20 kategoriach konkursowych, tradycyjnie zostaną także przyznane nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Brand Awareness and Positioning
- Product Launch
- Direct Response and Lead Generation
- Cross-Media Integration
- Digital Driven
- Public Service and non-profit campaign
- Branded Content
- Branded Site
- Social Community Building
- Online Marketing with Influencer
- Mobile
- Video on-line
- Games
- Off-line Digitizing
- Innovations
- Use of Technology
- Internet of Things
- Business-to-Business
- UX
Laureatów konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży – przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach. W tym roku ponownie zostali zaproszeni do udziału przedstawiciele marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwał zewnętrzny audytor, firma PwC. Zwycięzców poznamy 27 listopada br. podczas uroczystej gali.
Opłata za udział w konkursie wynosi tylko 1490 zł (dla członków IAB) oraz 1790 zł (dla firm niezrzeszonych). – To nasza przemyślana strategia. Niski koszt ma zachęcać do udziału w konkursie mniejsze organizacje, które nie mają wysokich budżetów na promocję swoich projektów, ale mogą się już pochwalić ciekawymi i ambitnymi realizacjami – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt.
Konkurs jest organizowany od 11 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od pięciu lat towarzyszy mu Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja, podczas której przestawiane są wyłącznie najciekawsze przykłady kampanii.
Co roku partnerami wydarzenia są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej. W tym roku wśród nich znalazły się media branży reklamowej i marketingowej, największe portale oraz tytuły prasowe: Marketer+, Marketing przy kawie, Media&Marketing, My Company, Online Marketing, Social Press.
MIXX Awards to konkurs międzynarodowy, odbywający się w wielu krajach. Po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. W Polsce odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja Mixx Awards w Europie.
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.