– Wszyscy kochamy sport. Jeśli chcemy zrozumieć biznes sportowy, musimy zrozumieć jak on działa i jak bardzo jest skomplikowany. Podzielimy się doświadczeniem zarządzania największym klubem w Polsce – powiedział, witając uczestników w prestiżowej strefie Gold na stadionie Legii, prezes klubu Dariusz Mioduski.
Osoby zakwalifikowane do programu dzięki zaangażowaniu międzynarodowej grupy ekspertów reprezentujących najważniejsze na świecie organizacje sportowe, przez dziewięć miesięcy trwania programu poznają praktyczny wymiar takich obszarów tematycznych jak zarządzanie profesjonalnymi rozgrywkami, case studies prestiżowych sportowych brandów, prawa medialne i marketingowe, kreatywna komunikacja angażująca społeczność, rozwój marki sportowej, event i venue management, badania i innowacje, efektywny sponsoring, gaming i fan przyszłości.
Zobacz również
– Wśród uczestników mamy profesjonalistów, przyszłych czołowych menadżerów branży sportowej. Nad ideą programu myśleliśmy już od dłuższego czasu. Cieszymy się, że do jego powstania doszło w tak szczególnym dla nas sezonie, kiedy wróciliśmy do gry w fazie grupowej europejskich pucharów. Podczas naszych wspólnych spotkań poznamy strategie zarządzania w sporcie z perspektywy różnych dziedzin – mówił na początku spotkania członek zarządu Legii Warszawa Tomasz Zahorski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Fot. Mateusz Kostrzewa
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oprócz stadionu przy ul. Łazienkowskiej, Legia Sport Business Programme będzie gościł na Tottenham Hotspur Stadium w Londynie i Legia Training Center. Partnerem Legia Sport Business Programme jest PKO Bank Polski.
Strona programu: legiasbp.com