Za pomocą aplikacji Booksy klienci Inchcape Polska mogą wybrać zakres usług i wygodnie ustalić termin wizyty. Ale to nie wszystko – mają również możliwość wskazania pracownika, który w profesjonalny sposób podejmie się serwisu.
Rezerwowanie terminu przez Booksy obejmuje wszystkie punkty Inchcape Polska: serwis marek BMW i MINI w dwóch lokalizacjach w Warszawie, a także w Poznaniu oraz we Wrocławiu. Przez Booksy można również umówić serwis samochodów Jaguar i Land Rover w Inchcape Park w Warszawie.
Zobacz również
Jako pierwsi na rynku oferujemy umawianie się do autoryzowanych serwisów za pomocą aplikacji Booksy. Rozwijamy tę współpracę, ponieważ chcemy dać Klientom jeszcze większą elastyczność i wygodę. Inchcape Polska sukcesywnie rozwija obszar obsługi posprzedażowej. W ubiegłym roku, dzięki wdrożeniu kluczykomatów, umożliwiliśmy pozostawianie i odbieranie pojazdów w serwisie 24h. Właściciele samochodów mogą kontaktować się z mechanikiem przez wideoczat, a zakres i koszt naprawy zatwierdzić online. Z kolejnych udogodnień korzystają nie tylko właściciele nowych samochodów – mówi Wojciech Dopierała, kierownik działu marketingu, Inchcape Polska.
Klienci Inchcape Polska do tej pory mogli wybierać pomiędzy wieloma formami umawiania się: stacjonarnie, online, telefonicznie, a także za pomocą specjalnej aplikacji BMW. Dołączenie do tej listy nowego rozwiązania wymagało zaangażowania wielu zespołów, zaawansowanych integracji systemowych oraz licznych testów. Dzięki kompleksowemu podejściu do projektu, udało się go zakończyć w kilka miesięcy, wprowadzając kolejne nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie.
Booksy to niezwykle uniwersalna aplikacja, dzięki której użytkownicy mogą umawiać wizyty nie tylko u fryzjera, barbera czy kosmetyczki, ale również w banku, u fizjoterapeuty czy w salonach samochodowych. Cieszymy się, że marka Inchcape świadcząca usługi serwisowe na najwyższym poziomie obdarzyła nas swoim zaufaniem i dołączyła do Booksy – mówi Łukasz Szymak, country manager Booksy Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing