Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

INDIGOOD – Wrangler angażuje się w ekologiczne metody farbowania denimu

Latem 2019 Wrangler zaprezentuje swoją pierwszą linię denimu farbowanego za pomocą piany będącą częścią kolekcji ICONS JESIEŃ/ZIMA 2019.
O autorze
1 min czytania 2019-06-07

Zmiany klimatyczne i rosnąca potrzeba ograniczenia zużycia wody i energii nie są obojętne marce Wrangler. Jest odpowiedzią jest Indigood – zrównoważona pod względem ekologicznym technologia barwienia denimu. Brand już latem tego roku zaprezentuje swoją pierwszą linię denimu farbowanego za pomocą piany będącą częścią kolekcji ICONS JESIEŃ/ZIMA 2019. Firma współpracuje z tkalniami w Azji i Ameryce Północnej, by wprowadzić tę technologię na szerszą skalę.

Indigood to najnowsza innowacyjna technologia wykorzystująca pianę w procesie barwienia denimu. Dostrzegając rewolucyjny potencjał tej metody, marka zapewniła Tech University w Texasie dofinansowanie na wczesnych etapach rozwoju oraz techniczne wsparcie. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Farbowanie za pomocą piany diametralnie zmienia sposób, w jaki barwnik jest nakładany na włókna podczas produkcji denimu. Pigment przenoszony jest w pianie, dzięki czemu udało się wyeliminować tradycyjne wodne kadzie oraz kąpiele chemiczne wykorzystywane podczas tradycyjnego barwienia indygo. Barwienie za pomocą piany jest obecnie najbardziej ekologicznym sposobem farbowania denimu.

Główne zalety:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Innowacyjny proces farbowania pianą, który nie wykorzystuje wody. 100% redukcji zużycia wody*
  • Brak ścieków poprodukcyjnych
  • Obniżenie zużycia energii o 60% w porównaniu z tradycyjnymi metodami barwienia
  • Obniżenie odpadów o 60%

*nieznaczna ilość wody jest wykorzystywana do czyszczenia urządzeń i sporządzania roztworów

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Indygo i branża denimowa

Zużycie wody oraz powstające w trakcie produkcji ścieki są największym wyzwaniem dla branży denimowej. Począwszy od uprawy bawełny aż po wykańczanie gotowych produktów – jedna para jeansów to setki litrów wody.

Pomimo stopniowych zmian w celu zwiększenia komfortu ubrań i ekologicznej produkcji, przez ponad 150 lat branża denimowa wykazała się jedynie nielicznymi innowacjami o przełomowym wymiarze. Jedną z nich było wynalezienie syntetycznych barwników, dzięki którym tkaniny barwione indygo, jak na przykład denim, weszły do głównego nurtu mody. Niestety, od wprowadzenia syntetycznego indygo w 1897 roku żadna modernizacja nie zrewolucjonizowała przemysłu denimowego. Do teraz.