…m.in. w trakcie startującego dziś Ramadan Night Market.
23 czerwca w Zjednoczonych Emiratach Arabskich rozpoczął się Ramadan Night Market. Jest to dziesięciodniowe wydarzenie, podczas którego odwiedzający mają dostęp do ponad 400 sprzedawców reprezentujących różnorodne branże. Podczas tegorocznej edycji, „Europejskie Jabłka Dwukolorowe” pojawią się ze stoiskiem promocyjnym o powierzchni 27 m2. Atrakcją dla klientów będą pokazy gotowania na żywo oraz carving – sztuka rzeźbienia w owocach i warzywach. Obecności na Ramadan Night Market, dodatkowo towarzyszyć będzie kampania outdoor na 40 nośnikach zlokalizowanych przy głównych ulicach w centrum Dubaju.
Zobacz również
Pod koniec czerwca projekt „Europejskie Jabłka Dwukolorowe” promowany będzie również w Chinach, gdzie wystartują 2 kampanie outdoorowe. Pierwszą z nich jest 15-sekundowy film reklamowy. Spot będzie wyświetlany na kuli reklamowej o powierzchni 3 000 m2. Obiekt znajduje się w Xujiahui, prestiżowej części Szanghaju. Druga kampania to 15-sekundowy spot reklamowy, który pojawiać się będzie na wyświetlaczach LCD 2000 szanghajskich taksówek. Kreacje stworzone na potrzeby kampanii skupiają się na zaprezentowaniu naturalnych warunków w jakich dojrzewają jabłka z Europy.
Dodatkowo, na przełomie czerwca i lipca w Pekinie zostanie zorganizowane seminarium połączone z bankietem. W wydarzeniu weźmie udział Ambasada RP. Wśród zaproszonych gości znajdą się przedstawiciele chińskiego biznesu, administracji państwowej, a także dziennikarze ogólnokrajowych mediów.
Infinity Media zaangażowane jest w całościowe działania promocyjne i organizacyjne projektu na rynku chińskim i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Warto przypomnieć, że kampania „Europejskie Jabłka Dwukolorowe” jest kierowana do dystrybutorów świeżych owoców i sieci handlowych. Prowadzona dla projektu działalność reklamowa i eventowa obejmuje: organizację, obsługę medialną, PR-ową i logistyczną targów, konferencji, misji gospodarczych oraz spotkań z przedstawicielami sieci handlowych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing