Producent smartfonów Infinix nawiązał współpracę z Centrum Nauki Tesli, muzeum oraz centrum nauki i technologii, położonym w miejscu dawnego laboratorium Nikoli Tesli w Wardenclyffe w Nowym Jorku. W jej ramach Infinix będzie wspierał instytucję finansowo oraz zorganizuje serię spotkań i wydarzeń dla młodzieży na jej terenie na temat nowych technologii i innowacji. W ten sposób firma pragnie wesprzeć ducha innowacji i złożyć hołd pionierskiemu wynalazcy.
– Kierując się wyjątkową wizją i inteligencją, Nikola Tesla, jeden z najbardziej błyskotliwych umysłów w historii, położył podwaliny pod nowoczesne technologie i przewidział przyszłość pełną obietnic dla ludzkości – mówi Lake Hu, CMO Infinix. – Jesteśmy zaszczyceni, że możemy oddać hołd dziedzictwu Nikoli Tesli i jego przełomowej pracy oraz podekscytowani możliwością dalszego przesuwania granic innowacji dzięki tej współpracy. Mamy nadzieję, że zainspirujemy młode umysły do realizowania swoich pasji w dziedzinach nauki i technologii – dodaje.
Zobacz również
Infinix konsekwentnie rozwija pionierskie innowacje, kładąc szczególny nacisk na rozwój technologii szybkiego ładowania. W 2021 r. firma ogłosiła przełomową technologię ładowania 160 W, a niedługo po tym, w 2022 r., wprowadziła do sprzedaży smartfon ZERO Ultra z błyskawicznym ładowaniem 180 W.
Na początku tego roku Infinix jeszcze bardziej przesunął granice innowacji, wprowadzając technologię All-Round FastCharge, umożliwiającą ładowanie przewodowe 260 W i bezprzewodowe 110 W. Oprócz tego zapewnia ona najwyższe bezpieczeństwo ładowania oraz oferuje szereg wygodnych funkcji, jak ładowanie zwrotne, obejściowe i wieloprotokołowe. W maju światową premierę miała wyposażona w rozwiązania tej technologii seria smartfonów NOTE 30.
Infinix oraz Centrum Nauki Tesli wspólnie chcą inspirować kolejne pokolenie młodych innowatorów do rozwijania swoich pomysłów i tworzenia wynalazków, które będą kształtować przyszłość technologii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing