Każda z influencerek występujących w nowej kampanii Lactacyd jest na innym etapie swojego życia i zmaga się odmiennymi problemami, zmianami lub kompleksami. Twórczynie, które zostały zaangażowane do akcji to Aleksandra Domańska, Agnieszka Grzelak i Klaudia Kempska.
Wszystkie influencerki stworzyły materiały w duchu self acceptance i body positive.
Zobacz również
Post Aleksandry Domańskiej o relacji ze swoim ciałem stał się viralem, zebrał prawie 300 komentarzy oraz 14 tysięcy polubień. Szczera publikacja influencerki spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem na Instagramie, a temat szybko zdobył zainteresowanie mediów. Wpis Oli był cytowany przez portale takie, jak Pudelek, Pomponik, Onet, WP czy Glamour.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania na Instagramie to nie wszystko. Marka nawiązała także współpracę z Julią Ziółkowską, twórczynią Live Better Podcast. Influencerka stworzyła odcinek o tym, czym dla niej jest ciałopozytywność i jak kochać, lubić i szanować swoje ciało.
Za dobór ambasadorek i koordynację całej kampanii odpowiedzialna jest agencja influencer marketingowa Lettly.
To moja pierwsza kampania dla marki Lactacyd i zdecydowania jedna z tych, z których jestem najbardziej dumna. Cieszę się, że mogę współpracować z marką, która w komunikacji kieruje się swoimi wartościami. Fakt, że zostaliśmy obdarzeni zaufaniem i mogliśmy stworzyć materiały z bardzo ważnym w tych czasach przekazem i bez lokowania produktów daje mi dużo motywacji i sprawia, że influencer marketing nabiera zupełnie nowego znaczenia – opowiada Katarzyna Tarapata, account managerka w Lettly zajmująca się projektami dla marki Lactacyd.