„Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” to kolejna kampania przygotowana przez MullenLowe Warsaw dla Wilkinson Sword. Marka powierzyła 3 influencerom specjalną misję #TrainYourStyle* – sztafeta przemierza trasę od Balatonu po Bałtyk, by ze spotkanymi w pociągu osobami porozmawiać o ich celu podróży, stylu, ulubionych gadżetach.
Każdy influencer ma ze sobą metrową makietę produktu i jednocześnie drogowskaz. Podróż rozpoczyna się Balatonfured nad Balatonem, skąd wyrusza Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo. Odwiedza Budapeszt, a potem Bratysławę, gdzie spotyka Jakuba Smreka, czeskiego sportowca, łączącego miłość do sportów walki z social mediami. Czech jedzie kolejno do Brna i Pragi, a we Wrocławiu przekazuje makietę Filipowi Głodkowi, polskiemu ambasadorowi marki. Przez Wrocław i Warszawę, Głodek wyruszy do Gdańska i zakończy sztafetę nad Bałtykiem.
Zobacz również
Influencerzy zrelacjonują podróż w swoich social mediach. Również w kanałach marki będzie można zobaczyć wideo relację z każdego etapu podróży. Dla konsumentów, którzy będą chcieli przetestować maszynkę WS Hydro5, marka przygotowała specjalną promocję w internetowej drogerii Notino. Kampania potrwa do końca marca.
– My łączymy, a nie dzielimy – mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager central Europe Edgewell Personal Care Poland. – Zależało nam, by inkluzywność naszej marki, którą podkreślamy w komunikacji, tym razem przyjęła dosłowną formę. To my, wszyscy, konsumenci i reklamodawcy tworzymy styl ulicy, pociągu, dworca, czy każdej innej przestrzeni miejskiej. Dlatego ważne jest to aby każdy styl został doceniony, bo to jest Wasz i nasz oryginalny styl! – dodaje.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Dla MullenLowe Warsaw to kolejna w ostatnim czasie kampania Wilkinson Sword. Agencja przygotowuje komunikację dla całego regionu Europy Środkowowschodniej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Choć konsumentów z tych krajów sporo łączy, za każdym razem to ciekawe wyzwanie zarówno pod względem językowym, kulturowym jak i organizacyjnym – mówi Anna Stawska, group account director MullenLowe Warsaw. – Ale najwięcej przyjemności sprawia nam obserwowanie reakcji konsumentów i influencerów. Autentyczność komunikacji naprawdę się opłaca – dodaje.
Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Wavemaker.
* Wykorzystano tu podwójne znaczenie angielskiego słowa train, które oznacza pociąg, ale także ćwiczyć.