Wilkinson Sword świętuje 250-lecie marki i celebruje styl swoich konsumentów

Pod hasłem Celebrating your style ruszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland). Oprócz Polski Działania, które wymyśliła agencja MullenLowe Warsaw prowadzone są w m.in. w Polsce, Czechach, na Węgrzech i w krajach bałtyckich.
O autorze
1 min czytania 2022-08-18

Marka z okazji 250-lecia postanowiła nie obchodzić typowego jubileuszu, a świętować styl swoich konsumentów. W aktywacji konsumenckiej zachęca ich do zakupu Wilkinson Sword, przesłania swojego zdjęcia i pochwalenia się swoją stylizacją oraz odpowiedzi na pytanie „Dlaczego mój styl jest najlepszy?”.

Wszystkie stylizacje prezentuje na stronie www.wilkinson.style. Do wygrania jest aż 250 nagród (hulajnogi, smartwatche i zestawy słuchawek). Akcja wspierana jest dodatkowo komunikatami w punktach sprzedaży.

Natomiast po wakacjach mężczyźni, którzy prześlą najciekawsze stylizacje z wykorzystaniem Wilkinson Sword zostaną bohaterami kampanii i pojawią się na nośnikach OOH w centrach miast w Warszawie, Pradze i Budapeszcie. Ta część działań będzie realizowana pod hasłem „Pokaż swój styl na mieście”. Do kampanii w każdym z krajów zaangażowano także influencerów. Ponadto prowadzona jest ona w social mediach.

Zależało nam, by z okazji 250-lecia Wilkinson Sword to nasi konsumenci poczuli się wyjątkowo –  mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager Central Europe Edgewell Personal Care Poland.  Jednocześnie skupiamy się na dziedzictwie marki i tym, jak od prawie 250 lat pomaga mężczyznom wyostrzać swój styl. Nasza historia to dążenie do funkcjonalnej doskonałości. Opracowujemy innowacyjne produkty dla mężczyzn, pomagając im wyrazić swoją indywidualność i styl w decydujących momentach ich życia. Dokładnie to uosabia kampania marki – dodaje.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jubileuszowa kampania Wilkinson Sword jest realizacją globalnej parasolowej komunikacji 250 years by your side, ale wszystkie pomysły realizowane w regionie wymyśliła MullenLowe Warsaw. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Słuchaj podcastu NowyMarketing