Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Influencerzy w kampanii Wyższych Szkół Bankowych „Moje studia. Mój wybór.”

O autorze
2 min czytania 2022-07-12

Kierunek studiów wybrany bez wahania? A może jednak liczne pytania dotyczące pomaturalnej drogi, na które nie można znaleźć odpowiedzi i wyboru dokonuje się pod wpływem impulsu albo sugestii otoczenia? Scenariusze są różne, ale mianownik jeden – warto podejmować decyzje w zgodzie ze sobą i nie bać się pomyłek. Takie są wnioski i refleksje ośmiu młodych twórców internetowych, którzy podzielili się swoimi historiami w ramach kampanii Wyższych Szkół Bankowych „Moje studia. Mój wybór.”.

Ania Kania, Joanna Kozłowska – Dziewczyno działaj, Ewa Racławska – Pani PsychoLoszka, Damian Możdżonek – Syna.psa, Mikołaj Sondej, Karolina Tuchalska-Siermińska – odnova_psycholog, Magdalena Borycka – angielskicodziennie, Adam Mirek – każdy z nich jest inny. Inne zainteresowania, pasje, osobowości, doświadczenia. Łączy ich jedno – dzisiaj nie mają wątpliwości, że warto podejmować decyzje dotyczące kierunku studiów w zgodzie ze sobą. Czy wszyscy byli przekonani do swoich wyborów i wiedzieli w jaką stronę chcą podążać? Działali w zgodzie z sercem, a może rozsądkiem? A presja otoczenia – poddali się jej, czy pozostali wierni swoim przekonaniom?

Dokładnie wsłuchujemy się w głosy naszych kandydatów na studia i studentów. Kampania „Moje studia. Mój wybór.” jest odpowiedzią na rozterki i wątpliwości, z jakimi się mierzą na etapie wyboru studiów, nie tylko kierunku, ale też miejsca i formy studiowania – mówi Anna Śnieżko, odpowiedzialna za kampanię po stronie Wyższych Szkół Bankowych, największej grupy niepublicznych szkół wyższych w Polsce.

Prezentowane historie pokazują, że nie zawsze wie się od razu i to jest w porządku. Czasami trzeba zejść z głównej drogi, żeby uświadomić sobie, czego na pewno nie chce się w życiu robić. Warto się mylić, bo błędy są po prostu pouczające.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Wierzymy, że zaprezentowane doświadczenia naszych bohaterów sprawią, że podjęcie decyzji odnośnie wyboru studiów stanie się łatwiejsze. Pokażą, że nie ma jednego właściwego scenariusza na odnalezienie odpowiedniej drogi. Każdy tworzy swoją historię. Najważniejsze, żeby tworzyć ją w zgodzie ze sobą – dodaje Anna Śnieżko.

Współpraca z White Bits po raz trzeci

Kampanię „Moje studia. Mój wybór” Wyższe Szkoły Bankowe realizują we współpracy z zespołem White Bits. Co przekonało WSB do wyboru koncepcji tej właśnie agencji?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przede wszystkim zrozumienie naszej grupy docelowej, trafne insighty, propozycje wykorzystania wielu formatów i narzędzi, jakie dają Tik Tok i Instagram oraz dobór influencerów. Mamy nadzieję, że będzie to kolejny rok owocnej współpracy i sukces kampanii influence marketing dla Wyższych Szkół Bankowych – mówi Anna Śnieżko.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Do kampanii „Moje studia. Mój wybór.” zaprosiliśmy influencerów, którzy do kreowanych przekazów podchodzą z poczuciem humoru i zrozumieniem potrzeb swoich odbiorców. Przez główne hasło kampanii wzmacniamy ideę, którą wspólnie z Wyższymi Szkołami Bankowymi budujemy już trzeci rok z rzędu, a która mówi wprost o tym, że to co Ty czujesz, czego pragniesz, jak się widzisz i gdzie chcesz być (za kilka / kilkanaście lat) – jest ważne. I warto iść tą drogą, w zgodzie ze sobą. Zaczynając od postawienia na swoją wizję przy wyborze studiów – dodaje Anna Prokop, digital marketing consultant w agencji WhiteBits.

Akcja potrwa do końca sierpnia.