W najnowszym odcinku podcastu #InfluLAB QCZAJ dzieli się swoimi przemyśleniami na temat influencer marketingu. Wyjaśnia, dlaczego w kontekście rosnącej liczby propozycji współpracy z markami alkoholowymi, odrzuca takie oferty i jakie wartości są dla niego kluczowe.
Wartości w influencer marketingu
QCZAJ podkreśla, że kluczowym elementem każdej współpracy jest zgodność z jego wartościami. Dla influencera ważne jest poczucie autentyczności.
– Nie bierzemy żadnego skamu, robimy to w zgodzie ze sobą – mówi.
QCZAJ dodaje, że jest bardzo ostrożny przy wyborze marek.
– Nie chcę być hipokrytą i reklamować czegoś, co może zaszkodzić innym – dodaje.
Influencer odrzuca między innymi propozycje związane z alkoholem. Dlaczego? Ponieważ kieruje się osobistymi doświadczeniami, ale również chęcią ochrony swoich fanów przed negatywnymi skutkami związanymi ze spożywaniem napojów alkoholowych.
– Zdaję sobie sprawę, jak wiele zła alkohol wyrządził w moim życiu i nie chcę tego promować – dodaje.
Rola menadżera w influencer marketingu
W rozmowie uczestniczy również Paweł Baj, menadżer influencera, który podkreśla z kolei znaczenie bezpośredniej komunikacji w procesie współpracy. Dzięki temu możliwe jest lepsze zrozumienie potrzeb obu stron oraz budowanie autentycznych relacji.
– Dążymy do tego, aby Daniel był obecny podczas spotkań z klientami i agencjami (…) Współprace, które realizujemy razem, zawsze wychodzą bardzo fajnie – mówi Baj.
Posłuchaj pełnej rozmowy.