Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Infobip w IAB Polska

Infobip – międzynarodowa firma specjalizująca się w komunikacji dołączyła do IAB Polska.
O autorze
1 min czytania 2013-01-16

– Jesteśmy dumni z członkostwa w IAB Polska; oczekuję, że jako firma specjalizująca się w telekomunikacji opartej na nowych technologiach Infobip będzie aktywnym członkiem tej organizacji – powiedział Marcin Papiński, Dyrektor ds. Rozwoju Infobip Polska. – Biuro w Warszawie pozwala nam na lepszy kontakt z klientem. W tym roku chcemy rozwinąć skrzydła poprzez aktywne działania na rynku takie jak uczestnictwo w konferencjach czy organizacja spotkań z Infobip. Cieszymy się, że razem z IAB Polska będziemy w stanie wykorzystać nasze doświadczenie do tworzenia i popularyzacji standardów komunikacji mobilnej. Od swojego powstania, nasza firma wyznacza standardy w komunikacji mobilnej. Jesteśmy aktywnym członkiem Mobile Marketing Association, Mobey Forum i GSM Association. Cieszę się, że od tego roku możemy dodać IAB Polska do tego grona – dodaje Papiński.

Założony 10 lat temu przez grupę przyjaciół, Infobip przeszedł drogę od start-up’u do wiodącego globalnego dostawcy komunikacji mobilnej dla biznesu. Firma dostarcza swoje usługi w chmurze, poprzez platformę obsługującą miliony międzynarodowych transakcji dziennie. Wszystkie produkty są tworzone wewnętrznie i oferują maksymalne dopasowanie do potrzeb danego modelu biznesowego. Poza obsługą wiadomości SMS, portfolio Infobip zawiera inne usługi mobilne wspierające różne gałęzie biznesu. Parseco to szybka integracja z dowolnym środowiskiem programistycznym, podczas gdy Centili to rozwiązanie do obsługi płatności mobilnych.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się