Forum 11 października 2016 r. będzie pierwszą edycją serii corocznych eventów poświęconych wspieraniu rozwoju polskiego biznesu poza granicami kraju.
Celem Warsaw Global Business Forum jest prezentacja dobrych praktyk w zakresie internacjonalizacji biznesu. Pragniemy stworzyć przestrzeń dla wymiany wiedzy, doświadczeń i umiejętności oraz ułatwić przedsiębiorcom integrację. Do współpracy w ramach Forum zapraszamy firmy, które wprowadzały swoje produkty czy też usługi na rynki zagraniczne oraz organizacje i instytucje publiczne wspierające polskie biznesy w tym obszarze.
Zobacz również
W ramach Forum odbędzie się około 9 prelekcji, podczas których właściciele i pracownicy polskich firm działających za granicą opowiedzą o swoich doświadczeniach, porażkach i sukcesach. Udzielą również rad, jak stworzyć markę międzynarodową, przy wsparciu różnorodnych narzędzi, dedykowanych usług i nowych technologii, które pomagają w internacjonalizacji biznesu.
Cyprian Iwuć, twórca sushi skarpetek i właściciel marki Jem Sushi opowie o ważnej roli e-commerce. O innowacyjności i pomysłach, które stały się odpowiedzią na codzienne potrzeby opowiedzą Ewa Dudzic z firmy Phenicoptere oraz Zuzanna Sielicka-Kalczyńska z Whisbear. O tym, że musimy pamiętać o brandzie i globalnym budowaniu marki będą przekonywać Maciej Okniński z Unified Factory, a także Michał J. Nadziak z Europejskiego Centrum Dyplomacji i Pokoju.
Nie zabraknie też ciekawych case studies z działalności firmy Raben, o których opowie Sławomir Rajch czy też firmy Amica reprezentowanej przez Joannę Ciborowską-Sanchez. Swoją wiedzą podzieli się również Laura Godek-Miąsik, założycielka firmy Lyofood.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ramach konferencji odbędzie się również Panel Dyskusyjny „Global Tech Stars – jak startupy radzą sobie na rynkach zagranicznych”, który poprowadzi Magda Jagieło z Fundacji Startup Poland. Gośćmi panelu będą młodzi przedsiębiorcy, którzy osiągnęli międzynarodowy sukces. Będą rozmawiać o kondycji polskich startupów, które odważnie wchodzą na globalne rynki już na samym początku swojej działalności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przewidujemy ok. 250-300 uczestników. Wydarzenie jest przedsięwzięciem o charakterze komercyjnym. Organizatorem Warsaw Global Business Forum jest Come Creations Group, agencja Public Relations i eventowa z Warszawy, której właścicielką jest Anita Kijanka. Otrzymała ona, m.in. tytuł „Przedsiębiorczej Kobiety 2012” w Kielcach oraz zajęła II miejsce w tymże konkursie w klasyfikacji wojewódzkiej, a także w 2015 r. otrzymała nominację do nagrody miesięcznika Brief na Człowieka Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce.
Naszym celem jest stworzenie platformy wymiany kontaktów, wiedzy i usług między polskimi i zagranicznymi przedsiębiorcami. Inicjatywa powstała w odpowiedzi na potrzeby rynku i stale rozwijającą się ekspansję polskich przedsiębiorców na rynki zagraniczne. Konferencja w jasny i przystępny sposób pokaże jak z sukcesem można rozwijać biznes międzynarodowy. Przedstawione dobre praktyki przybliżą gościom najistotniejsze kwestie i dadzą szansę na wdrożenie ich w swoich firmach. Wskazanie praktycznych rozwiązań dla realnych problemów i wyzwań stojących przed polskimi przedsiębiorcami to najskuteczniejsza metoda edukacji.
Wydarzenie to swoim Patronatem Merytorycznym objęły Agencja Rozwoju Mazowsza, Europejski Klub Biznesu, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Europejskie Centrum Dyplomacji i Pokoju, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Pracodawcy RP, Marszałek Województwa Mazowieckiego oraz Fundacja Startup Poland.