Infoshare 2020: Światowi eksperci o trendach w marketingu

Neil Patel, Wes Bush, Mark Schaefer, Jakub Biel, Janina Bąk i Paweł Tkaczyk. To tylko wybrani eksperci, którzy opowiedzą o najnowszych trendach i zdradzą tajniki marketingu podczas Infoshare 2020 Online.
O autorze
2 min czytania 2020-09-10

Prelekcje na żywo, udział w moderowanych sesjach Q&A oraz niespotykane dotąd możliwości networkingu! To wszystko czeka na marketerów, którzy wezmą udział w tegorocznej edycji konferencji Infoshare 2020 Online. Na Marketing Stage marketingowi guru z całego świata przybliżą techniki optymalizacji lejka sprzedażowego, zwiększania zasięgu i sprzedaży. Zaprezentują narzędzia i technologie, które pozwalają maksymalizować automatyzację, przy zachowaniu „ludzkiego oblicza” marki. „Być bliżej klienta i utrzymać z nim spersonalizowany kontakt” – oto motto wystąpień na jednej z trzech największych scen konferencji.

W wystąpieniu The Future of SEO, Neil Patel – jeden z TOP 10 światowego marketingu wg Forbes, współzałożyciel NP Digital i Ubersuggest odpowie na pytanie, jak zapewnić najlepszy „customer experience” użytkownikom odwiedzającym firmowe strony www oraz jak odnieść sukces w pozycjonowaniu w wyszukiwarkach internetowych. Omówi także najnowsze trendy w SEO i podpowie, czego możemy spodziewać się w tym temacie w już 2021 roku.

Wes Bush, autor Product-led Growth w swojej prezentacji How to Build a Product That Sells Itself przeprowadzi uczestników przez przetestowaną w boju platformę, która pomaga stworzyć skuteczne, konwertujące doświadczenia wdrożeniowe. Bez uciekania się do krótkoterminowych, sprzedażowych taktyk. Bush opowie, jak zbudować doświadczenie onboardingowe, które zamieni testujących, darmowych użytkowników w zadowolonych klientów, regularnie korzystających z usług i produktów.

300% wzrost SaaS to kwestia właściwej strategii. Sujan Patel w prelekcji ABCS of Growth udowodni, że dobrze przygotowane strategie działają niezależnie od wielkości firmy, budżetu marketingowego czy sytuacji ekonomicznej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas prelekcji Marka Schaefera The Most Human Company Wins, uczestnicy dowiedzą się o nowym podejściu do marketingu, skoncentrowanym na człowieku. Przeplatając badania zabawnymi historiami, Schaefer udowodni, że potrzebny jest zupełnie nowy sposób myślenia, który „łączy się z klientami w buncie przeciwko tradycyjnemu podejściu do marketingu, reklamy i PR”.

O podcastach – jednym z marketingowych trendów 2020 opowie Mike Russell, Dyrektor Kreatywny Music Radio Creative. W prelekcji Podcasting 101: Elevating Your Brand with On-Demand Audio wyjaśni jak zaplanować i nagrać swój pierwszy odcinek, złożyć go i udostępnić online.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mocny line up z Polski

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na Infoshare, jak co roku nie zabraknie największych nazwisk branży marketingowej w Polsce.

Na scenie wystąpi Janina Bąk (JaninaDaily.com), której najnowsza książka stała się bestsellerem ostatnich miesięcy. Blogerka podzieli się doświadczeniem związanym z koniecznością nagłej zmiany strategii sprzedażowo-marketingowej oraz odkryciem i wprowadzeniem w życie mniej znanej techniki sprzedażowej nazywanej „zawłaszczeniem kanału”.

Utożsamiany z niestandardowym podejściem do marketingu, Jakub Biel (ex x-kom) w swojej prezentacji wyjaśni Dlaczego nasz mózg tak lubi niektóre reklamy?, a Artur Jabłoński (Digitalk) skupi się na copywritingu i odpowie na pytanie Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować).

Mistrz storytellingu w marketingu – Paweł Tkaczyk (Midea), tym razem skupi się na temacie perswazji. Podczas prelekcji Pięć Filarów Perswazji, czyli o Sztuce Przekonywania, Sprzedawania i Opowiadania udowodni, że perswazja jest rzemiosłem, które można wytrenować. Przybliży ćwiczenia, których praktykowanie przyda się każdemu, w bardzo różnych okolicznościach.

Pełna lista prelegentów Infoshare 2020 Online znajduje się na stronie.

Infoshare 2020 Online – wirtualny festiwal społeczności napędzanej technologią

Wstęp na Marketing Stage zapewniają wejściówki Conference Pass, Executive Pass, Investor i Startup Pass, dostępne na stronie organizatora. Specjaliści od marketingu, poza dedykowaną sceną, będą mieli możliwość poszerzenia wiedzy i poznania ekspertów występujących na pozostałych 8 scenach Infoshare 2020 Online: Inspire, Devtrends, Security, Deeptech, Backend, Front-end, Datatech i IT Leaders. Będą mogli także przyjrzeć się najnowszym rozwiązaniom technologicznym prezentowanym przez wystawców w wirtualnej hali Expo.

Więcej informacji na temat konferencji na stronie.