Do produkcji wykorzystano kilkadziesiąt sztuk ekoplakatów (łącznie 1 752 m. kw. materiału), które na początku roku 2019 były wykorzystywane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media.
Ekoplakat to innowacyjne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi.
Zobacz również
– Ekoplakat to doskonałe narzędzie reklamowe. Cieszymy się, że dzięki ING nasz produkt otrzymał drugie życie – mówi Marcin Wojda, dyrektor sprzedaży w Cityboard Media.
Wyprodukowane plecaki wykorzystywane są w różny sposób. Trafiają do klientów ING, pracowników banku, czy uczestników eventów wspieranych przez firmę.
To już czwarta odsłona tej ekologicznej akcji. Firma łącznie wyprodukowała już kilka tysięcy sztuk ekologicznych plecaków, toreb i nerek, które powstały z materiałów wykorzystywanych w kampaniach reklamy zewnętrznej. Akcję koordynuje MullenLowe MediaHub. Cityboard Media jest jedną firmą na rynku, która oferuje ekoplakat.
Słuchaj podcastu NowyMarketing