TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ING na OOH

ING Bank Śląski wystartował z kolejną kampanią reklamową na outdorze. W styczniu ruszyła kampania promująca oszczędzanie.
O autorze
0 min czytania 2018-01-23

Tym razem ING Bank Śląski zdecydował się na kampanię kontekstową. Każdy z plakatów zawiera hasło zachęcające do oszczędzania i nawiązujące do miasta w którym znajduje się nośnik.      

Kampania jest realizowana w Białymstoku, Bydgoszczy, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu, Trójmieście, Warszawie, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Rzeszowie, Wrocławiu i na Śląsku. Do promocji wykorzystano nośniki superbecklight (12×4 m), supercityboard (12×4 m) i cityboard (6×3 m). Ekspozycja potrwa do końca stycznia 2018. Kampania wsparta jest innymi mediami.

 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing