TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ING tworzy wizualizacje przyszłości polskich metropolii dzięki AI

O autorze
2 min czytania 2023-01-12

W ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING” bank  ING podejmuje wyzwanie wizualizacji przyszłości polskich metropolii, jak również poszczególnych internautów. Wizja siebie i dobrze nam znanych miejsc w przyszłości ma zachęcić do myślenia o tym, co czeka nas za kilkanaście czy kilkadziesiąt lat i zadbania o tą przyszłość już teraz.

W ramach aktywacji ING zachęca Polaków do zastanowienia się nad przyszłością i planowania jej już dziś. W refleksji nad przyszłością ma pomóc narzędzie oparte na sztucznej inteligencji. Na stronie dedykowanej kampanii wystarczy dokończyć zdanie: „W przyszłości będę…” oraz opcjonalnie wgrać zdjęcie. Każdego dnia akcji autorzy najciekawszych 21 opisów otrzymają swój własny, wygenerowany przez AI obraz przyszłości, a najlepszy z nich zgarnie dodatkowo nagrodę główną w postaci metalowego fotoplakatu ChromaLuxe.

Aby stworzyć obrazy Miast Przyszłości na potrzeby akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”, bank posłużył się możliwościami AI i aktualnymi zdjęciami najbardziej charakterystycznych punktów wybranych polskich metropolii. Dzięki algorytmom możemy przenieść się w czasie i zobaczyć przyszłość Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, a także innych polskich miast. Co przepowiada nam AI? Poznańskie robo-koziołki, statki powietrzne nad Pałacem Kultury oraz portal w rzeszowskim Pomniku Czynu, to tylko niektóre wizje przyszłości roztaczane przed nami przez sztuczną inteligencję.

– Życie na emeryturze nieczęsto pojawia się w myślach statystycznego Polaka. Nasze badanie pokazało, że połowa z nas nie rozmawiała o tym w ciągu ostatniego półrocza, a ponad 20 proc. młodych ludzi nie zastanawia się nad tym w ogóle. Jeśli temat się pojawia, zazwyczaj łączy się z lękiem, a nie z nadzieją. Myślenie o sobie w odległej przyszłości jest wyzwaniem dla naszych umysłów i dlatego jest takie trudne. W naszej kampanii postanowiliśmy trochę to ułatwić – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. – Sztuczna inteligencja pomaga nam przekroczyć ograniczenia ludzkiego umysłu. Dzięki możliwościom AI możemy zbudować wizję siebie i naszego bezpośredniego otoczenia za kilkadziesiąt lat. Liczymy, że to pomoże Polakom oswoić się z myślą o ich przyszłości i zainspiruje do zadbania o swój finansowy dobrostan na emeryturze – dodaje Barbara Pasterczyk

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie ja-w-przyszlosci.pl.

*Cytowane dane pochodzą z badania przeprowadzonego na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N = 1000 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 24–26 października 2022. Metoda: CAWI).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Niedawno bank ING wykorzystał AI do zwizualizowania przyszłości swoich klientów na emeryturze.

ING w ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”, wykorzystał technologię do stworzenia obrazów jutra, to znaczy ludzi na emeryturze widzianych oczami AI