W nowym spocie reklamowym ING, przedsiębiorcy opowiadają, co robią, żeby mieć klientów. Ich wypowiedzi puentuje Marek Kondrat, że „firma bez klientów to żaden biznes”. Aby mieć ich więcej zachęca do skorzystania z nowych narzędzi: Testuj Pomysł oraz imoje.
Zobacz również
– W nowej kampanii podpowiadamy firmom co zrobić, aby mieć więcej klientów od początku. Pokazujemy rozwiązania, dzięki którym mogą lepiej wpisać się w ich potrzeby i dowiedzieć się, czego oczekują. Od lat rozwijamy produkty i usługi dla firm, wychodząc poza standardową ofertę bankową. Szukamy rozwiązań, dzięki którym firmy będą mogły szybciej się rozwijać – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Testuj Pomysł – to wyjątkowe narzędzie, które daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi. Testuj Pomysł jest profesjonalnym badaniem rynkowym, na wybranej próbie respondentów, dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu. Duże firmy mają zespoły badawcze, małe często polegają na optymistycznej ocenie swoich pomysłów przez znajomych i rodzinę. Testuj pomysł zapewnia obiektywną ocenę niezaangażowanych osób. I to za 0 złotych.
imoje to pierwsze w Polsce płatności online dla sklepów internetowych oferowane przez bank. Dzięki imoje klienci mogą szybko i wygodnie zrealizować płatność za zakupy online.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „Jak mieć więcej klientów” kontynuuje ideę wspierania firm przez ING w rozwoju ich biznesu. W sierpniu br. bank promował w kampanii radiowej „Przychodzi firma do klienta” terminal płatniczy, w ofercie specjalnej 14 miesięcy za 0 zł.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację kampanii odpowiedzialne są Brain i Lowe Media Hub.