TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ING z cyklem podcastów „Te końce świata” – oddajemy głos Pokoleniu Z

Cykl podcastów „Te końce świata” to rozmowy o dylematach i wyzwaniach z jakimi mierzą się młodzi w obecnych czasach. Przed mikrofonami zasiądą Okuniewska, 7 metrów pod ziemią, Banał i Bardzo Brzydki Podcast.
O autorze
1 min czytania 2023-11-07

Inspiracją do stworzenia podcastów są prawdziwe historie, czyli odpowiedź pokolenia Z na pytanie „Co wydawało Ci się końcem świata, a jednak nim nie było?”. ING zachęcił młodych ludzi do anonimowego dzielenia się swoimi przeżyciami i refleksjami na temat sytuacji, które były dla nich największym wyzwaniem. Okazją do tego była premiera filmu z udziałem muzycznego duetu Braci Kacperczyk „Te końce świata. To nasze 5 minut”, którego bank jest mecenasem.

Dokument jest opowieścią o determinacji pokolenia Z w poszukiwaniu własnej drogi i korzystaniu ze swoich 5 minut w tych wyjątkowych czasach, w jakich przyszło im dorastać. Jest też pretekstem do rozmowy o końcach świata obrazujących napięcia z jakimi mierzymy się w życiu.

W ramach nowego cyklu, każdy z podcasterów poruszy wybrany temat, który najczęściej pojawiał się wśród zgłoszonych historii. Porozmawiamy o końcach świata związanych m.in.: ze stratą przyjaciół (Banał) czy z presją na zdobywanie kolejnych etapów edukacji (Bardzo Brzydki Podcast). Okuniewska natomiast poruszy temat kończenia relacji romantycznych, a Rafał Gębura z 7 metrów pod ziemią porozmawia z ekspertem o depresji i szukaniu pomocy w kryzysie psychicznym.

Oddajemy głos Pokoleniu Z, które nieustannie zderza się z małymi i większymi „końcami świata”. Z badań wiemy, że wśród młodych ludzi najwięcej obaw i niepokojów o przyszłość budzą kwestie finansowe: inflacja i koszty życia oraz osobista sytuacja finansowa. Jednocześnie najwięcej napięć i „końców świata”, które zebraliśmy od młodych ludzi pojawiło się w obszarach związanych z ich najważniejszymi wartościami – dla ponad połowy 18-22–latków są to miłość, zdrowie, rodzina i przyjaźń.Zależy nam na tym, żeby nie czuli się osamotnieni w swoich doświadczeniach i zobaczyli, że podobne końce świata przeżywa wielu z nich. Takie końce świata mogą być początkiem czegoś nowego i rozwijającego na ich drodze do niezależności, również finansowej – dodaje Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cykl podcastów „Te końce świata”

Film „Te końce świata. To nasze 5 minut”, którego bohaterami są bracia Kacperczyk dostępny online.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Źródło: Raport “Debiutanci ’23”, czerwiec 2023 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się