Powstała ona z przekształcenia Zieltraffic – międzynarodowej agencji świadczącej usługi z zakresu marketingu internetowego. Ingenious Technologies oferuje platformę do równoczesnego mierzenia wszystkich kanałów reklamowych wraz z pełną historią aktywności każdego użytkownika: zanim dokonał zakupu czy zostawił lead (np. wypełniony formularz). Obecnie często mierzone jest tylko ostatnie źródło pozyskania użytkownika, który dokonał zakupu. Przedstawiciele tej firmy zapewniają, iż dzięki ich rozwiązaniu będzie można zobaczyć nie tylko ostatnie źródło, ale całą historię kontaktu użytkownika z reklamą i jego aktywności.
– Dla przykładu jest użytkownik, który widzi baner reklamowy w ramach kampanii odsłonowej. Następnie klika on w reklamę emailową wysłaną przez sieć afiliacyjną, a na końcu – wyszukuje już konkretny produkt lub usługę za pomocą wyszukiwarki internetowej. Dzięki takiej wiedzy możemy ocenić wpływ każdego z kanałów na finalną sprzedaż – wyjaśnia Dariusz Geiger, prezes Ingenious Technologies Polska.
Zobacz również
Technologia “multichannel tracking” ma pozwolić na skoncentrowanie budżetów na najefektywniejszych kanałach oraz ukazaniu relacji i oddziaływania jednego kanału na inny. We wspomnianym przykładzie kampania odsłonowa oraz działania w ramach marketingu afiliacyjnego zwiększają skalę w płatnej reklamie wyszukiwarki Google’a.
– Przede wszystkim liczy się osiągnięcie jak najwyższej skali pozyskanej sprzedaży przy zachowaniu obecnych wydatków na reklamę i marketing – dodaje Geiger.
Oprócz dostarczania know-howu z obszaru multichannel tracking, firma Ingenious Technologies będzie oferowała inne, autorskie rozwiązania. Będą nimi: Prywatny Program Partnerski (prywatna sieć wydawców i partnerów) oraz Container Tag (możliwość rozszerzania działań w sferze multichannel tracking o kolejne kanały np. RTB i retargeting czy sieci afiliacyjne).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Ingenious Technologies rozpoczyna działalność nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Austrii oraz Hiszpanii. Obecnie z rozwiązań tej firmy korzystają już m.in. Fidor Bank (jeden z najbardziej innowacyjnych banków na świecie) oraz Pepe Jeans London (marka odzieżowa sprzedająca swoje kolekcje ubrań w sklepie internetowym).
Słuchaj podcastu NowyMarketing