Decyzja o nawiązaniu współpracy dotyczy kilku rynków europejskich, w tym m.in. Polski, Włoch i Francji. Bliższe szczegóły na temat konkursu nie zostały podane.
Formalne rozpoczęcie współpracy marki Whirlpool z Initiative nastąpi w I kwartale br.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Marka Whirlpool należy do międzynarodowego producenta i dostawcy sprzętu gospodarstwa domowego Whirlpool Corporation. Od ponad 100 lat projektuje urządzenia domowe, których celem jest poprawa życia całej rodziny. Wszystko za sprawą innowacyjnej, flagowej technologii marki – 6. Zmysł, która gwarantuje doskonałe rezultaty prania, zmywania, pieczenia i gotowania. Dodatkowo, dzięki aplikacji 6. Zmysł Live, urządzenia mogą być sterowane z dowolnego miejsca. Więcej informacji na stronie.