To pierwsze tego typu narzędzie na polskim rynku reklamy internetowej. Produkt dostępny jest w ofercie Goldbacha od kwietnia.
Jak działa inMarketReach? Listonic to najpopularniejsza aplikacja zakupowa w polskim Internecie, obecna na ponad 1 500 serwisach i blogach kulinarnych i docierająca do 9 milionów osób miesięcznie. Aplikacja pozwala tworzyć listy zakupowe i współdzielić je z innymi użytkownikami na komputerze i urządzeniach mobilnych. – Wśród osób, szukających przepisów w Internecie, jesteśmy w stanie wyszukać np. tych, którzy. w najbliższym czasie przyrządzą danie kuchni włoskiej i targetować do nich reklamy produktów potrzebnych do jego przygotowania – mówi Maja Machaj, Sales Manager w Goldbach Audience. Prócz tego nowy produkt Goldbach Audience umożliwia też dotarcie do osób zainteresowanych konkretną kategorią kulinarną. – Dzięki naszemu rozwiązaniu, klientom, którzy regularnie przeglądają przepisy kuchni greckiej, możemy wyświetlać np. reklamy restauracji, oferujących grecką specjały – dodaje Maja Machaj.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W odróżnieniu od tradycyjnych rozwiązań remarketingowych, w przypadku inMarketReach, informacje o użytkownikach aktualizowane są na bieżąco. – To największa zaleta naszego narzędzia. Codziennie setki tysięcy osób przegląda w Internecie strony z przepisami kulinarnymi. Zaczynamy zbierać szczegółowe dane o tych osobach na kilka dni przed startem kampanii, a potem codziennie je aktualizujemy – mówi Adam Siedlecki, dyrektor sprzedaży Goldbach Audience. Daje to reklamodawcy pewność, że emitowana przez niego reklama dotrze do odpowiedniego konsumenta, w odpowiednim momencie.
Kierujemy reklamę do tzw. użytkowników in-market, czyli takich, którzy w ciągu najbliższych dni planują zakup konkretnego rodzaju produktu Jest to rozwiązanie korzystne zarówno dla reklamodawców jak i dla klientów – wielu z nich irytują reklamy produktów, które już kupili albo którymi nie są już zainteresowani – stwierdza Adam Siedlecki.
Kamil Janiszewski z Listonic jest przekonany, że inMarketReach wprowadza do reklamy behawioralnej w polskim Internecie zupełnie nową jakość. „Sam Remarketing FMCG jest efektywnym narzędziem reklamowym wspierającym sprzedaż. Współpraca z Goldbach Audience sprawia, że jeszcze skuteczniej wykorzystujemy jego możliwości. Dzięki szczegółowej wiedzy o aktualnych planach zakupowych użytkowników i szerokiemu dotarciu oraz dużemu wyborowi formatów reklamowych, jakie zapewnia Goldbach Audience, można efektywniej wpływać na sprzedaż” – mówi Współzałożyciel i Dyrektor Sprzedaży Listonic.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Do jakich reklamodawców kierowany jest inMarketReach?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesteśmy przekonani, że jest to doskonale rozwiązanie dla firm szeroko pojętego sektora FMCG – zarówno producentów żywności, jak i farmaceutyków oraz produktów chemicznych – mówi Maja Machaj.
Reklamę inMarketReach można kupować tylko od 2 podmiotów: TylkoFMCG/Listonic i GodlbachAudience.