Desperados wierzy, że w każdym drzemie wyjątkowy potencjał, który uwolniony zmienia zwykłe sytuacje w niezwykłe zdarzenia. Marka, która swoją wyjątkowość zawdzięcza połączeniu piwa i smaku tequili, nazywa to zjawisko Inner Tequila. W nowej aktywacji Desperados wzywa młodych ludzi, by nie stali w miejscu, nie ograniczali się. By podnosili poziom swojej Inner Tequili, uwolnili pokłady kreatywności i zmieniali świat.
Sprawdź poziom Inner Tequili i leć na imprezę bez grawitacji
Inner Tequila Scanner to aplikacja on-line, która bada poziom Inner Tequili na podstawie aktywności użytkownika w social mediach. Algorytm wskazuje, co go pozytywnie wyróżnia na tle innych, które jego treści mają najwięcej Inner Tequili i jak zwiększyć jej poziom. Logując się ponownie w aplikacji na stronie https://scanner-pl.desperados.com będzie mógł sprawdzić swoje postępy.
Zobacz również
Ci, którzy wykażą największy przyrost Inner Tequili, mogą wygrać niepowtarzalną nagrodę: udział w pierwszym na świecie festiwalu bez grawitacji – Desperados Bass Drop w Las Vegas. W wydarzeniu wezmą udział 4 osoby z Polski, które wykażą się największym wzrostem Inner Tequili. Zwycięzcy udadzą się do Las Vegas, by tam odbyć specjalny lot i przy dźwiękach najlepszej klubowej muzyki, rozkręcić imprezę w stanie nieważkości.
Desperados wyzwala Inner Tequilę
Desperados zainspirował już setki ludzi na świecie do wyzwolenia ich Inner Tequili. Na kanale YouTube marki można zobaczyć film o wyjątkowej imprezie zagranej przez eksperymentalnego muzyka Dario, który zwykłe przedmioty zmienił w elektroniczne instrumenty. Teraz czas na młodych twórczych Polaków. Desperados zachęca, by każdy z nich uwolnił swoją Inner Tequilę i odkrywał nowe pokłady możliwości!
Aktywację Inner Tequila Scanner wspiera silna kampania digital oraz działania w kanałach social media. Konkurs rozpoczyna się dziś, a ogłoszenie zwycięzców nastąpi 16 sierpnia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za działania digital i social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Komunikacja PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing