Głosowanie internautów odbywa się na stronie.
Nominowana do nagrody aplikacja 2Take.it znalazła się w wąskiej grupie pięciu aplikacji firmowanych przez takie znane marki, jak m.in.: TUiR Warta, Bank Millennium i mBank.
Zobacz również
– Dziękujemy Kapitule za docenienie aplikacji, która usprawnia skanowanie paragonów w ramach loterii narodowej. Jak widać po pierwszych tygodniach działania aplikacji, taka błyskawiczna forma zgłaszania rachunków była oczekiwana przez konsumentów, którzy tylko w ciągu jednego miesiąca przesłali dzięki 2Take.it około 200 tysięcy paragonów – mówi Krystian Dylewski, szef 2Take.it i pomysłodawca platformy wynagradzającej zaangażowanie konsumentów. – Jednym z naszych celów jest zrobienie najlepszego systemu OCR do skanowania paragonów na świecie. Aplikacja jest dowodem na to, że jesteśmy tego bardzo blisko.
Aplikacja mobilna 2Take.it to część platformy, która umożliwia firmom (zarówno producentom, jak i nawet małym punktom usługowym) uruchomienie zaawansowanego programu lojalnościowego. Firma nie musi nic instalować ani poświęcać czasu na obsługę. To klienci robiąc zdjęcia paragonu, na którym jest zarówno NIP, kwota, jak i lista produktów sami naliczają sobie punkty. Wdrożenie programu lojalnościowego na platformie 2Take.it możliwe jest nawet w 1 godzinę.
– Dostarczamy rozwiązanie w modelu SaaS, dzięki czemu każdy może niedrogo i szybko poprzez stronę www uruchomić własny program lojalnościowy pozwalający zbierać wartościowe dane i kontakty do klientów – wyjaśnia Krystian Dylewski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Głosowanie na najlepsze projekty 2016 roku trwa do 3 lutego na stronie internetowej. Zwycięzców poznamy podczas tegorocznej gali Mobile Trends, która odbędzie się 8 marca 2017 roku w Krakowie. Nagrody Mobile Trends Awards zostaną wręczone po raz szósty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej o konferencji i konkursie