Nowy warsztat – “Pogoń za innowacją dla bezpieczniejszego i wygodniejszego życia” – właśnie wzbogacił program konferencji UX Poland 2016, która odbędzie się w Warszawie, między 11 a 14 kwietnia. Celem warsztatu jest zaprojektowanie rozwiązań dla “cyfrowych tubylców”, aby wesprzeć ich w codziennym życiu – kiedy pracują, prowadzą samochód, ćwiczą i realizują swoje pasje.
Podczas całodniowego warsztatu, uczestnicy zanużą się w świat beaconów, trackerów i wearables. Ich praca wspierana będzie przez niestandardowe narzędzia warsztatowe, inspirowane service design i design thinking, opracowane przez organizatorów specjalnie na tę okazję.
Zobacz również
Warsztat będzie też okazją do wcielenia w życie niektórych pomysłów. Wypracowane koncepty zostaną przedstawione przez autorów zarządowi Allianz Polska, następnie część z nich zostanie wybrana do wdrożenia w ramach programu pilotażowego. Wszyscy uczestnicy warsztatu otrzymają też zaświadczenie o udziale w pracach nad rozwiązaniami dla Grupy Allianz.
Aby wziąć udział w warsztacie wystarczy zarejestrować na stronie internetowej.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, liczna miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szczegółowe informacje na temat konferencji UX Poland 2016 znajdują się pod adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing