Pierwszy w Polsce sklep Decathlon Basic zajmie przestrzeń 180 metrów kwadratowych na terenie hipermarketu Carrefour w Pabianicach przy ul. Popławskiej. Klienci odwiedzający specjalną strefę store-in-store znajdą ponad 2 tysiące artykułów do uprawiania jednej z sześciu najpopularniejszych dyscyplin sportów: fitnessu, sportów zimowych, turystyki, pływania, piłki nożnej oraz biegania. Na wiosnę oferta zostanie poszerzona o wybór rowerów, rolek oraz hulajnóg. Hipermarket Carrefour to z kolei ponad 2700 metrów kwadratowych, na których klienci znajdą ofertę ponad 20 000 produktów od Targu Świeżości z owocami i warzywami, przez szeroką ofertę tekstyliów po małe AGD.
Zobacz również
– Partnerstwo biznesowe z marką Carrefour to odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie – tłumaczy Paweł Krawczyk, lider ekspansji i rozwoju w Decathlon Polska. – Nasza współpraca pozwoli klientom zaoszczędzić czas, gdyż w jednym miejscu znajdą zarówno produkty spożywcze, jak i ofertę sprzętów sportowych bardzo dobrej jakości. Póki co projekt ma charakter testowy, ale nie wykluczamy dalszego rozwoju tego konceptu – dodaje Krawczyk.
– Carrefour niezmiennie poszukuje nowych, innowacyjnych sposobów na zapewnienie klientom najlepszych doświadczeń zakupowych – mówi Marek Lipka, dyrektor handlowy i supply chain, członek zarządu Carrefour Polska. – Bardzo nas cieszy, że dzięki współpracy z marką Decathlon klienci z Pabianic i okolic będą mogli przy okazji codziennych zakupów zadbać o zdrowie nie tylko poprzez wybór zdrowych i świeżych produktów z naszej oferty, ale również poprzez rozwinięcie swoich pasji sportowych – dodaje Lipka.
Sklep Decathlon Basic będzie obsługiwany przez ekspertów marki, którzy zapewnią profesjonalne porady dla osób chcących rozpocząć lub kontynuować przygodę ze sportem. Za wybrane produkty sportowe klient zapłaci w klasycznej lub samoobsługowej kasie hipermarketu Carrefour, a otrzymany paragon będzie uznawany we wszystkich sklepach Decathlon. Wszelkie artykuły sportowe można zwrócić w terminie 90 dni od zakupu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Podczas okresu testowego formatu Decathlon Basic w Pabianicach przedstawiciele obu marek będą obserwować zainteresowanie klientów rozwiązaniem store-in-store. W zależności od popularności oferty wśród pabianickich klientów sieci Carrefour i Decathlon będą rozważać rozszerzenie formatu o kolejne sklepy własne sieci Carrefour.
Słuchaj podcastu NowyMarketing