TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

InPost gwarantuje, że zakupy zrobione nawet 22 grudnia trafią do odbiorców przed Świętami

InPost kolejny rok z rzędu wprowadził gwarancję dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia. Zakupy można robić nawet 22 grudnia. Wszystkie przesyłki nadane do odbioru poprzez Paczkomat zjawią się u odbiorców przed Wigilią, jeśli sprzedawca dostarczy je do sieci InPost do godziny 13.00 tego dnia.
O autorze
1 min czytania 2022-12-14

– Już po raz 4 klienci InPost mogą skorzystać z naszego autorskiego pomysłu jakim jest gwarancja dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia. W tym roku, postawiliśmy sobie poprzeczkę wysoko, a nawet jeszcze wyżej niż w ubiegłym. Zapewniamy gwarancję dostawy przesyłkom nadanym przez sprzedawców do 22 grudnia, zgodnie z godzinami nadań – od 13.00 do nawet 16.00 – w zależności od miejscowości nadania lub indywidualnych ustaleń sprzedawców z InPost. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że szczególnie w ostatnich dniach przed świętami w skrytkach naszych urządzeń Paczkomat znaczny odsetek paczek stanowią świąteczne upominki, które muszą zostać dostarczone na czas. Dlatego tak, zorganizowaliśmy cały proces logistyczny, by analogicznie jak w latach ubiegłych każda przesyłka z prezentami i zakupami świątecznymi, nawet tymi zrobionymi w ostatniej chwili trafiła do odbiorców przed świętami – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost. – Klienci, którzy wybiorą w ostatnich dniach przedświątecznych dostawę do jednego z ponad 19 tys. urządzeń Paczkomat nie tylko zagwarantują sobie ich dotarcie na czas, ale również będą mieli gwarancję, że skorzystali z najbardziej ekologicznej formy dostawy dostępnej w e-commerce – dodaje.

Ułatwienia dla odbierających

Jednocześnie InPost przypomina klientom odbierającym paczki przy pomocy urządzeń Paczkomat, że mogą skorzystać przy tej okazji z aplikacji InPost Mobile, która posiada szereg funkcjonalności usprawniających ten proces. Podstawową opcją jest możliwość śledzenia przesyłek i otrzymywanie powiadomień o jej statusie, ale to nie wszystkie jej innowacyjne funkcje. Dogodną funkcjonalnością jest otwieranie skrytki zdalnie za pomocą aplikacji lub kodu QR – wystarczy zbliżyć ekran telefonu do terminala, który po sczytaniu kodu otworzy odpowiednią skrytkę. Ten sam kod można także przesłać bliskiej osobie, która odbierze paczkę w zastępstwie odbiorcy.

– Przydatnymi opcjami, które nasi klienci warto, żeby znali są także wydłużanie czasu odbioru i przekierowanie paczek – pozwalają one dopasować termin i miejsce odbioru przesyłki do preferencji klientów. Wszystkich zachęcamy do korzystania z aplikacji InPost Mobile, dzięki której odbieranie przesyłek przez Paczkomat jest jeszcze wygodniejsze! – zaznacza Rafał Brzoska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj