Specjalnie zaprojektowane urządzenie Paczkomat, nawiązujące do czerni i bieli Newcastle United, będzie uruchomione w pobliżu kultowej trybuny Gallowgate End na stadionie St. James Park – oferując klientom lokalizację w samym centrum miasta. W nadchodzących miesiącach InPost i Newcastle United planują też wiele niespodzianek dla kibiców w ramach swojej kooperacji – m.in. konkursy, które przypadną do gustu fanom w każdym wieku.
Skuteczność w biznesie i na boisku oraz zaangażowanie w życie lokalnych społeczności to cele, do których dążą zarówno InPost, jak i Newcastle United. Te ambicje oraz wartości będą kultywowane przez cały czas trwania partnerstwa w ramach wspólnych działań.
Zobacz również
– Nasza współpraca z Newcastle United pozwoli umocnić pozycję InPost w Wielkiej Brytanii. Oferujemy najlepsze rozwiązania w zakresie dostaw przesyłek, a sport jest naszym strategicznym filarem komunikacji w całej Europie. Jesteśmy dumni, że do grona kluczowych partnerów InPost dołączyła drużyna piłkarska, z którą dzielimy podobne wartości i przekonania. A co najważniejsze, dzieje się to w tak istotnym dla InPost momencie – intensywnej ekspansji na rynku Wielkiej Brytanii. Zarówno InPost, jak i Newcastle stawiają sobie za cel osiąganie najlepszych wyników – więc nasze partnerstwo jest zupełnie naturalne. A międzynarodowy zasięg i popularność klubu przyniosą nowe możliwości rozwoju dla Grupy InPost – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy InPost.
– InPost i Newcastle United łączy wspólne podejście do innowacji i dążenie do doskonałości, także w dostawach przesyłek. Stadion St. James’ Park jest w sercu miasta i w sercach fanów – co dostrzegł InPost. Dlatego urządzenie Paczkomat® na terenie stadionu zapewni zarówno kibicom, jak i wszystkim mieszkańcom wygodną opcję korzystania z usług InPost – dodał Peter Silverstone, Dyrektor handlowy Newcastle United.
InPost oferuje dostawy do urządzeń Paczkomat na terenie całej Wielkiej Brytanii, a w Londynie, Birmingham i Manchesterze mieszkańcy mają średnio siedem minut spacerem do najbliższej maszyny InPost. Partnerstwo z Newcastle United daje firmie możliwość szybkiego rozwoju w północno-wschodnim rejonie kraju, a tym samym opcję zwiększenia bazy klientów do ponad dwóch milionów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
To już kolejne partnerstwo sportowe Grupy InPost, która w 2023 roku została Oficjalnym Partnerem Tour de France, Strategicznym Sponsorem Polskiego Kolarstwa i Oficjalnym Sponsorem Freeride World Tour, a w 2022 roku oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Źródło: inf. prasowa
PS InPost wykorzystuje AI do stworzenia akcji andrzejkowej
Sztuczna inteligencja w marketingu? To już nikogo nie dziwi. Dziś autorzy strategii marketingowych prześcigają się w pomysłach na kreatywne wykorzystanie AI. Dołącza do nich m.in. InPost, który przygotował akcję andrzejkową.
PS2 InPost został oficjalnym partnerem Tour de France
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, operująca pod dwoma markami konsumenckimi InPost i Mondial Relay we Francji zostanie Oficjalnym Partnerem Tour de France. To legendarne wydarzenie sportowe w przyszłym roku obchodzi 111. rocznicę.