Paczkomaty InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania paczek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W Polsce działa już ok. 3000 Paczkomatów InPostu.
Akcja promocyjna ma za zadanie przede wszystkim zachęcić do skorzystania z naszej oferty oraz zwiększyć ilości partnerów biznesowych. Co więcej, zależy nam również na tym, aby nasi użytkownicy byli informowani o nowopowstających Paczkomatach. – mówi Rafał Trawicki, Kierownik Marketingu InPost.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]