InPost rusza z kampanią „Wysyłam na SzybkieNadania.pl”

Marka InPost prowadzi kampanię promującą wysyłanie przesyłek w usłudze InPost Szybkie Nadania 24/7. Za koncepcję kreatywną i obsługę projektową odpowiedzialna jest agencja Open Gate, za zakup mediów TV odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
O autorze
0 min czytania 2020-09-14

Działania obejmują kampanię digitalową, w tym w social media, a także kampanię telewizyjną (spoty 15 sekund). 


Marka w spotach inspiruje do wysyłania przesyłek tanio, szybko i wygodnie bez ograniczenia czasowego. Komunikacja wpisuje się w trend zero waste oraz wskazuje potrzeby konsumentów, którzy chcą szybko i skutecznie wysyłać i otrzymywać przesyłki. Usługa InPost Szybkie Nadania oferująca wysyłanie przesyłek z Paczkomatu została wdrożona przez firmę w październiku ubiegłego roku. W każdym miesiącu zyskuje kolejnych zadowolonych klientów z uwagi na prostotę nadawania i powszechny dostęp do Paczkomatów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj