InPost złapał 11 srok za ogon

InPost złapał 11 srok za ogon
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, zawarła współpracę z Newcastle United – czołowym klubem brytyjskiej Premier League, stając się jego oficjalnym globalnym partnerem. O nowej umowie InPost poinformował polskich kibiców przez nieoczywistą kreację na rozkładówce Przeglądu Sportowego – najpopularniejszego tygodnika sportowego w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2023-12-04

Sponsoring sportowy jest jednym z filarów komunikacji InPost na rynkach międzynarodowych. Dzięki współpracy z Newcastle United, InPost zyska szansę zbudowania świadomość marki w Wielkiej Brytanii w oparciu o to, co pasjonuje lokalną społeczność – piłkę nożną (m.in. dzięki komunikacji w klubowych mediach czy reklamach podczas meczów Premier League).

Najpopularniejszym przydomkiem drużyny Newcastle United są „Sroki” – kojarzone z czarno-białymi barwami drużyny. InPost wykorzystał to przezwisko, aby w zabawny i kontekstowy sposób ogłosić nowy sponsoring – nawiązując do popularnego frazeologizmu.

Na przygotowanej kreacji widać najważniejszy symbol InPost, czyli Paczkomat® oraz wspomniane jedenaście srok, co nawiązuje do drużyny piłkarskiej. Całość jest minimalistyczna i elegancka, tak by skupić uwagę na kluczowym przekazie, czyli nowym partnerstwie.

– W kreacji inspirowaliśmy się poczuciem humoru charakterystycznym dla brytyjskich mediów, by w sposób naturalny i kontekstowy dotrzeć do grupy docelowej. Wybraliśmy na medium „Przegląd Sportowy”, ponieważ naszym celem było dotarcie z komunikatem do szerokiej grupy pasjonatów sportu. Budowanie pozytywnego postrzegania marki wśród kibiców piłki nożnej jest jednym z celów aktywacji sponsoringowych InPost – mówi Dagmara Radziuk, kierownik zespołu komunikacji marki i sponsoringu InPost.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Supermarket.

Słuchaj podcastu NowyMarketing