Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

INSIGNIA „Faworytem Klientów” według Media & Marketing Polska

Agencja INSIGNIA w raporcie specjalnym, przygotowanym przez Media&Marketing Polska „Agencja Interaktywna Roku” została wyróżniona i określona „Faworytem Klientów”.
O autorze
1 min czytania 2015-07-01

Faworyt jest tylko jeden

W ubiegłym roku odbierając wyróżnienie Media&Marketing Polska „Biznesowy Sukces” obiecałem, że nie odpuścimy i w 2014 roku poprawimy wynik. Wygraliśmy 3 ważne kategorie, a w pozostałych mamy drugi i trzeci wynik w Polsce. Uważam zatem, że w niezłym stylu dotrzymaliśmy słowa! – komentuje Tomasz Michalik, Business Development Director, INSIGNIA.

Nagroda ta jest potwierdzeniem bardzo dobrych opinii klientów agencji, którzy przyznawali jej wysokie oceny we wszystkich kategoriach.

To wręcz niebywałe, że agencji, która miała świetne wyniki badań w ub.r., teraz udało się je jeszcze poprawić. Jednak tak się właśnie stało. Agencja jest jedną z najlepiej ocenianych, i to na bardzo istotnych wskaźnikach. To wynik wniosków, jakie INSIGNIA wyciągnęła z badania w 2013 r. Ostro wzięła się do pracy nad relacjami z marketerami. – czytamy w raporcie. – Agencja nie spoczywa na ubiegłorocznych laurach, rozwija się w stronę jeszcze silniejszej agencji full digital, a jej klienci cenią sobie współpracę z tym zespołem.

Klienci docenili agencję m.in. za obsługę klienta, rozumienie briefu czy skuteczność prowadzonych projektów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku zdecydowanie wyróżniamy się w rankingu agencji pod wieloma względami. Zajmujemy czołowe pozycje w większości badanych kategorii – numer jeden w zakresie oferowania strategicznych i długofalowych rozwiązań oraz pomocy w rozwiązywaniu problemów marketingowych. Druga pozycja w zakresie wpływu działań agencji na wysokość sprzedaży klienta oraz rozumienie idei zintegrowanej komunikacji. Bardzo cieszymy się, że w tych konkretnych kategoriach jesteśmy w czołówce w Polsce, gdyż są to w końcu kluczowe oczekiwania klienta wobec agencji. Jak pokazuje badanie spełniamy je na najwyższym poziomie. – Robert Wieja, prezes Agencji INSIGNIA.

INSIGNIA ma za sobą kolejny, bardzo dobry rok, utrzymując stały dynamiczny wzrost przychodów na poziomie 20%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się