Wpisując się w kalendarz wydarzeń na Francuskiej Riwierze, Instagram ogłasza otwarcie wystawy La Galerie d’Instagram w Cannes, będącej kolekcją zdjęć opublikowanych przez użytkowników Instagrama.
Ponieważ wystawa La Galerie d’Instagram nie mogłaby istnieć bez udziału społeczności serwisu, Instagram organizuje konkurs przeznaczony dla użytkowników i marek z całego świata, które chcą stać się częścią przedsięwzięcia. Warunki uczestnictwa:
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
- Aby wziąć udział w konkursie, należy dodać hashtag #InstagramCannes do maksymalnie trzech zdjęć swojego autorstwa (w terminie do 13 czerwca)
- Wybrane prace zostaną zaprezentowane na wystawie La Galerie d’Instagram w Cannes
- Jury wybierze trzech laureatów, biorąc pod uwagę oryginalność, wykonanie i temat zgłoszonych fotografii
- Zwycięskie fotografie, oprócz prezentacji na wystawie, pojawią się na blogu Instagram for Business, a każdy ze zwycięzców otrzyma aparat Leica C wraz z zestawem podróżnym
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi pierwszego dnia festiwalu (15 czerwca 2014 r.)
Szczegółowe informacje na temat wystawy i konkursu znajdują się na blogu Instagram for Business.