Instagram wspiera lokalne restauracje – platforma wprowadza specjalną funkcję w związku z koronawirusem

Instagram wspiera lokalne restauracje – platforma wprowadza specjalną funkcję w związku z koronawirusem
23 kwietnia br. Instagram udostępnił w Polsce nową funkcję, która ma na celu wsparcie małych, lokalnych restauracji – dzięki specjalnej naklejce będziemy mogli złożyć zamówienie w ulubionej restauracji poprzez InstaStories.
O autorze
1 min czytania 2020-04-24

W związku z wprowadzonymi niedawno przez rząd obostrzeniami, wiele lokalnych restauracji musiało znaleźć alternatywne sposoby na dalsze prowadzenie działalności. Przymusowe zamknięcie lokali sprawiło, że właściciele rozpoczęli sprzedaż swoich dań jedynie na wynos lub z dowozem.

Mimo wszystko nie każdy lokal był w stanie utrzymać się w taki sposób. Szybko jednak społeczeństwo ruszyło na ratunek swoim ulubionym restauracjom organizując zbiórki oraz wiele ciekawych akcji promocyjnych.

Teraz naprzeciw restauracjom wyszedł Instagram, który wprowadził w Polsce nową funkcję w związku z pandemią koronawirusa. Platforma bowiem udostępniła nową naklejkę, która umożliwia składanie zamówień poprzez InstaStories.

Jak dokładnie to działa? Otóż przy tworzeniu relacji wystarczy wybrać naklęjkę i dodać ją do publikacji. Oglądający klikając w grafikę, przeniosą się na stronę partnera, gdzie będą mogli złożyć zamówienie. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto, Instagram udostępnił też funkcję Action Button, której celem jest wspieranie małych przedsiębiorstw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Coraz więcej restauracji z całej Polski włącza się w akcje #PosiłekDlaLekarza oraz #GastroPomaga, w ramach których lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali, gdzie personel medyczny walczy z pandemią koronawirusa.

PS2

Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.