Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Instytut Finansów Publicznych nawiązał współpracę z All Hands Agency

Agencja marketingowa All Hands rozpoczyna współpracę w zakresie produkcji treści wideo dla Instytutu Finansów Publicznych, nowopowstałej organizacji pozarządowej, zorientowanej kompleksowo na finanse publiczne.
O autorze
0 min czytania 2023-05-19

W ramach kontraktu agencja będzie prowadziła na rzecz klienta działania z zakresu cyklicznego przygotowywania treści wideo wspierających działania Instytutu oraz będzie świadczyć usługi strategicznego wsparcia w obszarze komunikacji. Współpraca rozpoczęła się 9 maja br. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.