Intel Rocks!, czyli technologie w rockowym wydaniu

Intel rozpoczął współpracę z Remigiuszem „Rockiem” Maciaszkiem, jednym z największych polskich youtuberów gamingowych. W ramach projektu Intel Rocks! vloger prezentuje najnowsze urządzenia i technologie napędzane procesorami Intela.
O autorze
1 min czytania 2015-10-09

Wystartował projekt Intel Rocks! – efekt współpracy Intela ze znanym vlogerem i streamerem gamingowym, Remigiuszem Maciaszkiem. Występujący pod pseudonimem Rock vloger zaprezentuje na swoim kanale różnego rodzaju urządzenia – od klasycznych pecetów po laptopy z odłączanym ekranem oraz miniaturowe komputery wielkości dłoni. Nie zabraknie również informacji o najważniejszych wydarzeniach gamingowych, takich jak Poznań Game Arena 2015 oraz Intel Extreme Masters 2016.

Współpraca obejmuje kilka platform. Oprócz materiałów, które pojawiają się na kanale Rockalone2k w serwisie YouTube, całą akcję można śledzić również na Facebooku, na profilu vlogera oraz na stronie Jarock.pl. Ten ostatni to portal stworzony i rozwijany przez Remigiusza Maciaszka, na którym publikowane są newsy ze świata gier komputerowych, relacje z najważniejszych wydarzeń e-sportowych, transmisje na żywo z rozgrywek streamerów zespołu Jarock.pl oraz doniesienia ze świata nowoczesnych technologii. Dodatkowo materiały związane z projektem Intel Rocks! publikowane są w serwisie IQ.intel.pl – platformie blogowej Intela, skupiającej się na newsach ze świata nowych technologii.

Za przygotowanie koncepcji oraz realizację projektu Intel Rocks! odpowiada Paweł Magdziarz, Consumer & PR Marketing Manager w polskim oddziale Intela, oraz zespół agencji Monday PR.

Intel – informacje

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Intel (NASDAQ: INTC) jest światowym liderem w dziedzinie komputerowych innowacji. Firma projektuje i buduje kluczowe technologie, które stanowią fundament urządzeń komputerowych współczesnego świata. Intel jest także liderem społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zrównoważonego rozwoju i jako pierwsza firma na świecie oferuje w sprzedaży „bezkonfliktowe” mikroprocesory. Więcej informacji o firmie można znaleźć pod adresami newsroom.intel.com i blogs.intel.com, a o bezkonfliktowej polityce Intela – na stronie conflictfree.intel.com.

Intel oraz logo Intela są znakami towarowymi Intel Corporation w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

*Inne nazwy i marki mogą być własnością innych firm.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się