TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Inter Cars i Bedigital z cyklem filmów edukacyjnych na rzecz ekologii

Krakowska agencja mediowo-kreatywna BeDigital realizuje cykl edukacyjnych filmów animowanych promujących Bio Service.
O autorze
1 min czytania 2022-06-07

Odpowiedzialne gospodarowanie trudnymi odpadami takimi jak zużyte opony, płyny eksploatacyjne i akumulatory to wyzwanie dla wielu warsztatów. Firmy muszą zadbać m.in. o odpowiednie miejsce do ich składowania oraz pojemniki, które uniemożliwią przedostanie się szkodliwych substancji do ziemi. Wymagające jest także właściwe administrowanie całym procesem. Wiąże się z nim konieczność prowadzenia szczegółowej dokumentacji, którą kontroli może poddać Inspekcja Ochrony Środowiska.

Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom, firma Inter Cars wraz BeDigital realizuje serię filmów edukacyjnych, promujących korzystanie z usługi Bio Service, która obejmuje nie tylko odbiór, bezpieczną dla środowiska utylizację i recykling odpadów, ale także pomoc w obsłudze formalności. 

W poszczególnych odcinkach bohaterowie, odpowiedzialny Paweł oraz kombinator Gaweł, uświadamiają odbiorcom, jakie zagrożenia dla środowiska ludzi i zwierząt niesie brak utylizacji odpadów niebezpiecznych lub ich złe składowanie. Ponadto poruszają temat grożących z tego tytułu kar oraz innych aspektów prawnych, którym przeciwstawiają realne korzyści, zarówno ekologiczne, jak i finansowe dla warsztatów.

BeDigital odpowiada za produkcję filmów, których scenariusze są tworzone wspólnie z Działem PR i Komunikacji Inter Cars.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Kampania Paweł i Gaweł wpisuje się w długofalowe działania Inter Cars w obszarze ochrony środowiska oraz promocji odpowiedzialnych ekologicznie zachowań. Realizując ten cel, postanowiliśmy przygotować materiał angażujący bardziej niż klasyczna reklama. Stworzyliśmy brand hero – bohatera marki Bio Service, który ma stanowić wzór właściwego ekologicznie zachowania. Paweł skupia w sobie cechy dobrego mechanika – jest sumienny i odpowiedzialny. Rozumie zagrożenia, jakie niesie ignorowanie konieczności utylizacji odpadów, zwłaszcza tych niebezpiecznych, Działa zgodnie z przepisami i zachęca do tego także Gawła – wyjaśnia Joanna Król, zastępca dyrektora ds. PR i komunikacji międzynarodowej Inter Cars.
Zaprezentowaliśmy do tej pory dwa filmy – w pierwszym wskazaliśmy, dlaczego warto odpowiedzialnie prowadzić gospodarkę odpadami w warsztacie. Drugi wyjaśnia widzom jak utylizować konkretny typ odpadu – akumulatory. Partnerem tego odcinka  został producent tych urządzeń – Exide. Kolejne animacje będą poruszały temat utylizacji olejów silnikowych i opon.  W ich przygotowanie również zaangażujemy naszych Partnerów biznesowych z określonych obszarów rynku. Merytoryczną treść w atrakcyjną formę pomaga nam zamknąć nasz sprawdzony partner – agencja Be Digital. Całe przedsięwzięcie wpisuje się w kampanię wizerunkową Inter Cars pod hasłem Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy, udowadniając naszym Klientom, że jako ich główny dystrybutor części wspieramy również środowisko naturalne i dostarczamy im pomocne rozwiązania w tym zakresie – podsumowuje Joanna Król.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Historia Pawła i Gawła:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zużyty akumulator Pawła i Gawła: