Interactions dla Sharpa – kampania przepisaniowa na 6 rynkach CEE

W sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczęła się kampania Sharp Emotions promująca duże telewizory Sharp. Istotnym elementem kampanii są działania prowadzone w oparciu o nowy format, jakim jest reklama przepisaniowa.
O autorze
1 min czytania 2013-07-23

Kampania prowadzona jest równolegle w sześciu krajach – Polsce, Czechach, Litwie, Ukrainie, Węgrzech oraz w Rumunii – i potrwa 3 miesiące. Jej celem jest promocja dużych telewizorów marki Sharp – od 60 do aż 90 cali. Wszystkie zastosowane w kampanii kreacje kierują do specjalnie przygotowanej strony www.sharpemotions.eu, gdzie znajdują się informacje o promocji i konkursie, który jest częścią kampanii.

Jednym z kluczowych formatów, jaki został zastosowany w tej kampanii, jest kanał Type-ins międzynarodowej sieci Interactions, czyli reklama wykorzystująca technologię przepisaniową, która pełni w kampanii dwie podstawowe role. Po pierwsze, wysoki poziom zapamiętania przekazu – średnio 12-krotnie wyższy niż w tradycyjnej reklamie typu display (wg danych ComScore dla kampanii zrealizowanych w Polsce w okresie 10.2012 – 05.2013) – ma wpłynąć na znaczący wzrost zapamiętania strony docelowej kampanii i konkursu. Po drugie, formaty przepisaniowe odznaczają się bardzo wysokimi wskaźnikami responsywności – co ma przełożenie na wysoki poziom przekierowania międzynarodowego ruchu na stronę docelową kampanii.

– To bardzo wymagająca kampania, choćby dlatego, że prowadzona jest jednocześnie na sześciu rynkach i w różnych językach. Duży udział formatów przepisaniowych doskonale pokazuje, że wiodące marki dostrzegają w tym formacie olbrzymi potencjał komunikacyjny, nie tylko w Polsce – mówi Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całość kampanii Sharp Emotions realizuje dom mediowy Reprise Media, natomiast za realizację kompleksowych działań przepisaniowych na wszystkich 6 rynkach odpowiada międzynarodowa sieć Interactions. Formaty Type-in bazują na wspólnym przekazie, dostosowanym językowo do poszczególnych krajów. Emitowane reklamy mają spójną frazę przepisaniową: sharpemotions.eu. Kampania na wszystkich rynkach i we wszystkich kanałach rozpoczęła się w połowie lipca i potrwa do połowy września.

Słuchaj podcastu NowyMarketing