Interaktywne lustro w przymierzalni w salonie Nike w Galerii Wroclavia podpowie, jak się ubrać

Interaktywne lustro w przymierzalni w salonie Nike w Galerii Wroclavia podpowie, jak się ubrać
Już teraz nie trzeba wychodzić kilka razy z przymierzalni po inny rozmiar ubrania czy pasujący dodatek. W salonie Nike w Galerii Wroclavia możemy znaleźć interaktywne lustro, które pozwala wchodzić w interakcje z klientami.
O autorze
2 min czytania 2018-10-04

Postępująca digitalizacja branży retail objawia się w wielu innowacyjnych produktach pojawiających się na rynku. Adrenaline.pl, czołowy operator salonów stacjonarnych Nike i adidas w Polsce, podjął współpracę z firmą Abyss Glass, która produkuje lustra interaktywne oraz oprogramowanie do zarządzania treścią. Efektem wspólnych działań jest zainstalowane lustro interaktywne w salonie Nike w galerii Wroclavia, które pozwala wchodzić w interakcje z klientami.

Najpopularniejsze produkty w salonie

Po wejściu do przymierzalni klient staje przed lustrem, na którym widzi opcję wyboru płci. Po kliknięciu na jedną z płci, na powierzchni lustra wyświetlają się popularne i rekomendowane przez sklep produkty. Dodatkowo, po kliknięciu w dowolny z produktów, klient może zobaczyć jego zdjęcie oraz opis zawierający informację o materiałach, z jakich został wykonany oraz jaki jest rodzaj jego zastosowania.

W przypadku, kiedy klientowi oglądany produkt się spodoba, ma on możliwość zamówić go bezpośrednio do przymierzalni już z poziomu lustra, przez jedno kliknięcie na jego powierzchni. Co więcej, po prawej stronie na powierzchni lustra wyświetlają się rekomendowane produkty, które również można zamówić bezpośrednio do przymierzalni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obsługa sklepu otrzymuje szczegółowe powiadomienie zawierające informacje o rodzaju, rozmiarze i kolorze produktu, na aplikację w tablecie i po kilku chwilach dostarcza je klientowi, który nie musi wychodzić z przymierzalni.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rekomendacje dla produktu przyniesionego do przymierzalni

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Po wejściu do przymierzalni z produktem istnieje możliwość zeskanowania kodu kreskowego przez czytnik, który znajduje się na wygodnej wysokości po lewej stronie lustra. Skanowanie jest bardzo proste i równie skuteczne, jak te, które obserwujemy przy kasach dużych hipermarketów. Wystarczy zbliżyć do czytnika swój produkt ,a niemal natychmiast lustro rozpoznaje jego indeks.

Po zeskanowaniu elementu garderoby dostajemy wartościowe informacje na jego temat. Po prawej stronie na powierzchni lustra wyświetlają się rekomendowane pasujące produkty, które również możemy zamówić bezpośrednio do przymierzalni.

Jakie korzyści daje lustro interaktywne w przymierzalni?

Najważniejsze korzyści wynikające z zastosowania lustra w przymierzalni, to lepsze doświadczenie zakupowe klienta, który nie musi wychodzić  z przymierzalni po inny rozmiar lub pasujący dodatek. Dla sklepu istotną wartością jest fakt, iż dzięki rekomendacją wyświetlanym na lustrze klient zdecyduje się na kupienie większej ilości produktów. Istotnym aspektem jest również zmniejszenie wskaźnika lost opportunities, kiedy klient nie podejmuje ostatecznie decyzji zakupowej z powodu konieczności wychodzenia z przymierzalni w poszukiwaniu właściwego rozmiaru.

PS

30 sierpnia 218 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.

PS2 

Żabka również wprowadza coraz to innowacyjniejsze rozwiązania w swoich sklepach, czego przykładem jest „sklepu jutra”.

PS3

CCC i Microsoft zawarli porozumienie o partnerstwie w zakresie innowacji i stworzyli inicjatywę Retail aCCCelerator – inkubator projektów z potencjałem do transformowania branży handlowej, którego celem jest przyspieszenie rozwoju innowacyjnych pomysłów i produktów dedykowanych dla klientów i firm oferujących produkty modowe.