TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Interaktywny automat Corony i Duolingo uczy konsumentów, jak poprawnie złożyć zamówienie po hiszpańsku

Interaktywny automat Corony i Duolingo uczy konsumentów, jak poprawnie złożyć zamówienie po hiszpańsku
Corona wprowadza na rynek nowość – meksykański smak Hard Seltzer Limonada i chce przy okazji nauczyć klientów poprawnej hiszpańskiej wymowy. W tym celu podejmuje współpracę z platformą do nauki języków obcych – Duolingo.
O autorze
1 min czytania 2021-08-02

Aby z dumą uhonorować swoje meksykańskie korzenie, Corona wprowadziła na rynek nowy produkt i nawiązała współpracę z popularną platformą do nauki języków Duolingo. Marka, promując Hard Seltzer Limonada, chce zaoferować konsumentom zabawne i przystępne rozwiązanie do nauki języka hiszpańskiego, na początek ucząc ich poprawnego wymawiania słowa „limonada”.

Na Las Vegas Strip pojawił się wyjątkowy, interaktywny automat z napojami Corona. Konsumenci, którzy chcieli zakupić produkt Corony, otrzymywali komunikat z automatu, by złożyć zamówienie w języku hiszpańskim: „Dame una Corona Hard Seltzer Limonada, por favor”. Osoby, które poprawnie wypowiedziały zdanie, otrzymywały do zamówienia darmową próbkę produktu, a ci, którym się nie udało, otrzymali subskrypcję usługi premium Duolingo, by podrasować swój hiszpański i następnym razem poprawnie zmówić napój.

– Dzięki partnerstwu z Duolingo, podczas witania naszego najnowszego Hard Seltzer Limonada w rodzinie Corona, chcieliśmy w zabawny sposób uwzględnić szczególną rolę, jaką odgrywa język w ożywianiu różnych kultur – powiedziała Ann Legan, wiceprezes ds. marketingu marki Corona.

– Jedną z najtrudniejszych rzeczy w nauce nowego języka jest podtrzymywanie kontaktu z nim, natomiast czerpanie przyjemności z nauki jest kluczem do utrzymania motywacji. Cieszę się, marka Corona wykorzystuje swoje zasięgi, aby podkreślić znaczenie języka i prawidłowej wymowy – i sprawia, że jest to zabawne – powiedział Sam Dalsimer, global head of communications Duolingo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez całe lato fani Corony mogą odświeżyć swój hiszpański, odwiedzając duolingo.com/redeem i użyć kodu „limonada”, aby uzyskać bezpłatną miesięczną subskrypcję Duolingo Plus.

Słuchaj podcastu NowyMarketing