Multikino Media od lat wdraża na polskim rynku innowacyjne rozwiązania, które sprawiają, że reklama w kinie to nie tylko kampania on screen i off screen, ale również liczne działania niestandardowe. Dla klientów broker przygotowuje szyte na miarę akcje prosprzedażowe oraz cross promocje. Ponadto oferuje działania wykorzystujące aplikację mobilną Multiworld, która pozwala na rozszerzanie znakowanych formatów reklamowych w kinach oraz uzyskanie dodatkowych informacji o produkcie.
22 grudnia br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy podczas Wielkiego Finału Quizu wiedzy o Star Wars odbyła się premiera interaktywnego bloku reklamowego. Jego partnerem jest Orange. Uczestnicy zabawy za pomocą ściągniętej aplikacji odpowiadali w czasie rzeczywistym na pojawiające się na ekranie pytania. Na trzech najlepszych graczy czekały nagrody od Orange i Sony.
Zobacz również
Multikino Media planuje wprowadzenie interaktywnego bloku reklamowego do oferty w 2016 roku. W przyszłości dzięki urządzeniom mobilnym miejsce reklam zajmują interaktywne gry, których uczestnikami będą widzowie.
Możliwości wykorzystania interaktywnego bloku reklamowego jest bardzo dużo. Od quizów wiedzy zaczynając a kończąc nawet na prostych grach zręcznościowych. Tego typu narzędzia marketingowe wykorzystywane są już w Stanach Zjednoczonych i w krajach Europy Zachodniej – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Kluczowa w rozwoju interaktywnego bloku reklamowego jest interakcja wyzwalająca emocje i angażująca widzów na sali kinowej. Już w tym roku marketerzy, którzy z oferty Multikino Media wybiorą to narzędzie będą mogli tworzyć kampanie reklamowe łączące Internet, mobile oraz kino.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Materiał filmowy z premiery bloku interaktywnego prezentuje możliwości tego narzędzia:
Słuchaj podcastu NowyMarketing