Grupa INTERIA.PL przygotowuje ofertę premium dla reklamodawców zainteresowanych tematyką kobiecą. Sieć AdStyle Network rozpocznie działanie we wrześniu. W skład sieci wejdą luksusowe serwisy STYL.pl i GRAZIA.pl, parentingowy MamDziecko.pl, poradnikowe: Kobieta.Interia.pl, Tipy.pl, Maxmodels.pl, serwisy kulinarne: Smaker.pl, Durszlak.pl oraz wnętrzarska Deccoria.pl.
Kategoria „lifestyle” to dynamicznie rosnący segment w Grupie INTERIA.PL. Zgodnie z majowym badaniem Megapanel PBI/Gemius Grupa osiągnęła 4. miejsce w kategorii „styl życia”, osiągając liczbę ponad 5,32 miliona realnych użytkowników (RU) miesięcznie.
Zobacz również
Sieć AdStyle Network oferuje dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy docelowej – niezależnych kobiet ciekawych świata, zmian i trendów. Kobiet otwartych na nowości, poszukujących pogłębionych informacji na temat urody, mody i szeroko pojętego stylu życia, z naciskiem na kulinaria i wnętrza. Reklama zamieszczona w serwisach sieci znajduje się w otoczeniu wysokiej jakości treści. Są to zarówno materiały tworzone przez redakcje serwisów, jak i artykuły zaczerpnięte z czasopism Wydawnictwa Bauer, m.in. luksusowych miesięczników „Twój Styl“ czy „PANI“.
– W ramach AdStyle Network chcemy zaoferować nowy poziom obsługi w segmencie kobiecym, który wymaga specjalnego, indywidualnego podejścia handlowego. Nasz zespół będzie oferował wszystkie najnowocześniejsze rozwiązania marketingu cyfrowego, jednocześnie odpowiadając na konkretne oczekiwania klientów reklamowych – mówi Robert Biegaj, dyrektor handlowy Grupy INTERIA.PL.
Nowo utworzonym zespołem kierować będzie Dorota Kapturowska, posiadająca wieloletnie doświadczenie we współpracy z reklamodawcami z tego sektora. Poprzednio kierowała ona działem reklamy pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer („Twój Styl”, „Pani”, „Grazia” i „SHOW’). Wcześniej związana była z wydawnictwem Edipresse Polska. Dorota Kapturowska jest absolwentką kierunku marketing i zarządzanie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing