Celem inicjatywy jest wsparcie różnych środowisk – zarówno medycznych, które walczą na pierwszej linii frontu wojny z epidemią, a więc – szpitali, przychodni, laboratoriów etc., ale nie tylko. Serwis ma łączyć potrzebujących pomocy z tymi, którzy mogą jej udzielić – bez względu na charakter potrzeb.
– Wiemy, jak trudno ten czas przetrwać małym fundacjom, firmom i instytucjom. Nie zapominamy też o ludziach, którzy potrzebowali ciągłej opieki jeszcze przed pandemią. Chcemy wspierać wszelkie inicjatywy oddolne, pomoc sąsiedzką i koleżeńską. Wierzymy, że uda się dodać mocy każdemu odruchowi serca – mówi Agnieszka Łopatowska, dyrektor sektora Lifestyle Grupy Interia.pl.
Zobacz również
W ramach akcji uruchomiono serwis Pomagam.Interia.pl, w którym będą publikowane inicjatywy związane z przeciwdziałaniem pandemii koronawirusa oraz jej skutkom. Zgłaszać je można poprzez specjalny formularz kontaktowy. Wystarczy opisać wybraną inicjatywę charytatywną, dołączyć np. zdjęcie i zostawić kontakt do jej organizatorów. O całą resztę zadba zespół Pomagam.Interia.pl. Redakcja zweryfikuje przesłane informacje, przygotuje i opublikuje materiał, wydawcy zadbają o jego dobrą ekspozycję na stronie głównej, a marketing zapewni dodatkowe wsparcie promocyjne. Informacje o akcjach będą pojawiać się w serwisie Pomagam.interia.pl, na stronie głównej portalu, w najpoczytniejszych artykułach Interii oraz w kampanii promocyjnej.